30 ezer LG telefont hívnak vissza

Kiss Ádám Zoltán, 2009. március 2. 06:52

Az LG Spyder érdekes hibával küzd, a minden körülmények között ingyenes segélyhívásokkal akadt gondja a készüléknek.

A LG Spyder több újszerű felhasználóbarát funkcióval is bír, ám míg a kijelölés és másolás, a multimédiás üzenetek, vagy éppen a videótelefonálás nem okoz gondot a készüléknek, egy nagyon fontos téren hiányosságokkal küzd. Az LG 830 Spyder-ről ugyanis kiderült, hogy nem megfelelően kezeli a segélyhívásokat. A lejárt előfizetés, vagy lemerített kártya mellett is mindig ingyenesen kezdeményezhető hívások esetében a készülék csak nehezen tartja fenn a híváskapcsolatot, a hangminőség pedig az érthetőség határát súrolja. A hiba a T83LGV03 és T83LGV04 verziószámú szoftverrel előtelepített telefonokat érinti, és ez nagyjából 30 ezer készüléket jelent. A 911-es hívószám tárcsázhatóságának kérdése a szó szoros értelmében életbevágóan fontos, így érthető, hogy a cég komolyan veszi az ügyet. Meg kell jegyezni, hogy az LG mindössze egyetlen bejelentést kapott a hibáról, melyben végül senki nem látta kárát az esetnek, és már ezután elrendelte a 30 ezres, nyilvánvalóan komoly költségekkel járó visszahívást, és egy percig sem próbálta elkendőzni az ügyet, pedig erre is akad példa szépszámmal a mobil üzletágban.