Simó György távozik a Magyar Telekomtól

forrás Prim Online, 2009. március 24. 10:32

Simó György vezérigazgató-helyettesnek, a Magyar Telekom Új Üzleti Területek és Üzletfejlesztési Üzletága vezetőjének munkaviszonya 2009. március 31-i hatállyal - közös megegyezéssel - megszűnik. Az üzletág vezetésével Pataki Róbert stratégiai igazgatót bízta meg a vállalat igazgatósága - közölte a Magyar Telekom.

Simó György 2006. szeptember 20-tól töltötte be a Magyar Telekom vezérigazgató-helyetteseként a Vezetékes Szolgáltatások Üzletág vezetői, majd 2008. január 1-jétől az Új Üzleti Területek és Üzletfejlesztési Üzletág vezetői pozícióját. 2003-tól a T-Online Magyarország vezérigazgatójaként sikeresen vezényelte le a vállalat helyes pályára állítását, és irányította a Magyar Telekom szélessávú szolgáltatásainak kiterjesztését. A Magyar Telekom Csoporthoz 1998-ban csatlakozott, ahol egyik feladata az [origo], a piacvezető magyar internetes portál létrehozása volt.

A Magyar Telekom vezetői pozíciók betöltése alatt Simó György több sikeres projektet menedzselt, ezek közül kiemelkedő a szélessávú kiterjesztési program, az IPTV szolgáltatás bevezetése, az iWiW közösségi portál akvizíciója és továbbfejlesztése, illetve a később T-Home márkával felváltott T-Online és T-Com integrációja 2007-ben. Munkája elismeréseként Simó György számos szakmai díjban, továbbá a Magyar Köztársaság Érdemrend Lovagkeresztje kitüntetésben részesült.

A Magyar Telekom Igazgatósága Pataki Róbert stratégiai igazgatót bízta meg, hogy jelenlegi feladatainak megtartása mellett az Új Üzleti Területek és Üzletfejlesztési Üzletág vezetését átvegye. Ezzel egyidejűleg Pataki Róbert a Magyar Telekom Ügyvezető Bizottságának is tagja lesz.

Pataki Róbert 37 éves, a Budapesti Corvinus Egyetemen szerzett közgazdász diplomát. Szakmai tapasztalatait az Accenture-nél és az A.T. Kearney-nél szerezte, ahol közel 10 évig többek között telekommunikációs iparági stratégiai tanácsadással foglalkozott. 2006 szeptemberétől látja el a Magyar Telekom stratégiai igazgatói pozícióját. Kiemelkedő szerepet töltött be a Magyar Telekom új szervezeti struktúrájának, működésének kialakításában, a vállalat átalakítását megalapozó, 2010-ig szóló növekedési stratégia kidolgozásában, és az Új Üzleti Területek és Üzletfejlesztési Üzletág kialakításában.