Avaya Aura: a vállalatok biztonságosan integrálhatják működésükbe a Facebookot és a Twittert is

Kovács Attila, 2009. március 30. 15:21

Új kommunikációs architektúrával jelentkezett ma az Avaya. Az Avaya Aura állítólag radikálisan egyszerűsíti a kommunikációt a felhasználók, az alkalmazások és a rendszerek térben való korlátlan, rugalmas összekapcsolása révén. Használatával könnyen integrálható a kommunikáció az olyan heterogén környezetű vállalatok esetében is, ahol több telephely és többféle kommunikációs csatorna is megtalálható.

A világszerte várhatóan 2009 májusától elérhető Avaya Aura egyszerűsíti a komplex kommunikációs hálózatokat, csökkenti az infrastruktúraköltséget, és bármilyen helyszínen gyorsan elérhetővé teszi a dolgozók számára a hang és videó alapú kommunikációt, a hangpostát, jelenlét-indikációt valamint a webes alkalmazásokat.

Az új architektúra központi eleme a kommunikáció vezérlését és az alkalmazások integrálását központosító SIP-alapú (Session Initiation Protocol), nyílt szabványú Aura Session Manager. Ennek révén a felhasználóknak nyújtott szolgáltatásokat a tényleges igények határozzák meg – nem pedig az, hogy hol dolgozik, vagy milyen képességű rendszerhez csatlakozik az adott személy. A Session Manager csökkenti a komplexitást és alapot teremt a kiterjedtebb egységes kommunikációs stratégiák megvalósításához is.

Az Avaya szerint az Aura ideális költségkímélő megoldás. A felhasználók heterogén eszközeiket és alkalmazásaikat meghagyva, azokat az új termék segítségével konszolidálva, jelentős költségmegtakarítást érhetnek el. Az Avaya állítja: az új megoldással gyors beruházás megtérülésre, a jövőben pedig nagyobb reagáló készségre tehetnek szert a vállalatok.

Az Avaya Aurát használó nagyvállalatok biztonságosan integrálhatják működésükbe a közösségi kommunikációs rendszereket (pl. a Facebookot és a Twittert), az SMS-t és a peer-to-peer kommunikációt. Kevin Kennedy, az Avaya elnök-vezérigazgatója szerint számos szervezet a SIP alapú irányítás használatával 60 százalékról 20 százalékra csökkentette az összekapcsolódási (trunking) költségeit. Ugyanő állítja: az új architektúrával a hálózat helyett az alkalmazások és a felhasználó határozza meg a kommunikáció módját.

Az Avaya Aura előnyei:


Az Avaya Aura ágazatvezető egységes kommunikációs képességei:


Az Avaya egyúttal bemutatta Intelligent Customer Routing (ICR) új contact center megoldását is, amely elsőként kamatoztatja az Avaya Aura SIP technológiájának előnyeit. Ezzel a vállalatok javíthatják az ügyfeleiknek nyújtott szolgáltatási szintet, ugyanakkor hatékonyabbá és olcsóbbá tehetik contact centerük üzemeltetését. Az ICR-rel a SIP különösen az ügyfélszolgálati szervezetnek nyújt előnyöket, hiszen az alkalmazás birtokában a contact centerek heterogén rendszerek esetén is egyszerűen és sikeresen irányíthatják a globális ügyfél-kommunikációt. Ez számos előnnyel jár: pl. a gyorsabb és intelligensebb híváskezelés révén rövidebb az ügyintézőre várás ideje. Ez a termék az EMEA régióban közvetlenül az Avayától, vagy viszonteladóitól már megvásárolható.