Új marketing vezető a Motorolánál

Kovács Attila, 2009. július 17. 14:10

A Motorola bejelentette, hogy június 15-vel William Ogle-t a vállalat mobil üzletágának (Mobile Device Business) marketing vezérigazgatójává nevezték ki.

Miközben Ogle lesz felelős a Motorola mobil üzletág marketing és brandépítő tevékenységéért, hasonlóan ő látja el a vállalat hirdetési, marketing, interaktív marketing és brand építő és menedzsment munkájáért. Beszámolási kötelezettséggel bír Sanjay Jhanak, a Motorola Mobile Devices részleg vezérigazgatójának.

Ogle mintegy 20 éves termékmarketing gyakorlattal rendelkezik. Legutoljára a Samsung Telecommunations America vállalat marketing vezetője (CMO) volt. Ezt megelőzően a Pizza Hut-nál dolgozott 12 évig és a brand újrapozicionálásában segített. Ez idő során többek között az Egyesült Királyságban, az ottani Pizza Hut CMO beosztású vezetőjeként is dolgozott.