Megjelent az EMC My Documentum termékcsaládja

Kovács Attila, 2009. november 29. 09:31

A mai üzleti felhasználók elvárják, hogy éjjel-nappal hozzáférjenek az információkhoz, azonban nem akarják az idejüket vesztegetni azzal, hogy több alkalmazás között keresgéljenek, vagy új eszközöket tanuljanak meg. Az általánosan használt eszközök – például a Microsoft Outlook, Microsoft Windows Explorer, Microsoft SharePoint – integrációjával a My Documentum termékcsalád minden asztali rendszerre kiterjeszti a kifinomult ECM-funkciók előnyeit, így az IT-szervezetek elfogadottabbá tehetik a megoldást az információ-feldolgozó munkatársak számára és javíthatják a Documentum megoldás megtérülését.

Az EMC Corporation az athéni Momentum Europe konferencián bejelentette az EMC My Documentum  megjelenését, amely a szervezet minden tagja számára lehetővé teszi az EMC Documentum vállalati tartalomkezelő rendszer szolgáltatásainak használatát, közvetlenül a szokásos asztali alkalmazásokból és ismerős felületekről. A My Documentum eszközökkel az összes üzleti szempontból kritikus fontosságú információ elérhető, felügyelhető és archiválható a szabályozási és megfelelési követelményeknek megfelelően, anélkül, hogy a felhasználóknak el kellene hagyniuk a mindennapos alkalmazások jelentette környezetet.

Az EMC My Documentum termékcsalád

- EMC My Documentum for Outlook az Outlook natív felületén található szolgáltatások, menük és eszköztárak teljes körű használatával iktathatók, tárolhatók, kereshetők és felügyelhetők a Documentum tárban. A My Documentum for Outlook legújabb kiadásának jellemzői: szorosabb integráció az Outlook menükkel, eszköztárakkal, keresési és mappastruktúrákkal a gyorsabb megtanulhatóság érdekében. A felhasználók egyszerűen áthúzhatják a leveleket és a csatolmányokat az adattár mappáiba és közvetlenül az Outlook felületéről adhatják meg a tulajdonságokat, jogosultságokat, verziókat és helyeket. Használati tökéletesítések, például az Outlook szabályok támogatása a tartalomimportálásnál és egylépéses küldési-mentési művelet. A tár offline elérése, és újracsatlakozáskor a változások automatikus szinkronizálása.

- EMC My Documentum for SharePoint zökkenőmentes, közvetlen hozzáférést nyújt a Documentum tárban kezelt tartalomhoz a SharePoint felhasználói felületén keresztül. Az ügyfelek egyszerűen bővíthetik a SharePoint kezelőfelületét a Documentum-specifikus funkciókkal a virtuális dokumentumok, életciklusok és átadások kezeléséhez, valamint használhatják a fejlett keresési szolgáltatásokat a Documentum könyvtárakban is.

- EMC My Documentum for Desktop biztosítja a Documentum tárban tárolt tartalom elérését, mentését és védelmét a Windows Explorer, az Apple Macintosh Finder és a Microsoft Office programok használatával. A My Documentum for Desktop legújabb kiadása nagyobb teljesítményt és jobb méretezhetőséget kínál.

- EMC My Documentum Offline új, egyszerűsített kliensprogram a mobil felhasználók számára, hogy elérhessék a leggyakrabban használt tartalmak legfrissebb változatát akkor is, ha nem csatlakoznak a Documentum tárhoz. A tartalom előfizethető, módosítható és törölhető offline állapotban is, az újracsatlakozáskor pedig automatikusan szinkronizálódik. A My Documentum Offline teljesen integráltan működik a Microsoft Windowszal.