Üzletmenet folytonosság videokonferencia-megoldással

Kovács Attila, 2009. december 10. 10:12

A videokonferencia- és Telepresence-megoldások piacának vezető gyártója és szolgáltatója, a Tandberg felismerte, hogy az egyik legfontosabb intézkedés a vállalatok életében az üzletmenet folytonosságának biztosítása. A Tandberg arról tájékoztatta szerkesztőségünket, hogy bemutatta az üzletmenet folytonosságát támogató Tandberg „Plan B” csomagját, amely költséghatékony, gyorsan bevezethető megoldást kínál a cégek számára a hálózat-független, testre szabott video-kommunikáció biztosításához.

„Az üzletmenet folytonosságának alapköve a felkészültség és a kommunikáció. A javuló gazdasági körülmények között a vállalatok nem engedhetik meg maguknak, hogy például a H1N1 vírus hatásai és az üzletmenet megszakadása lelassítsák működésüket. A járvány gyors terjedésének kockázata miatt kétségtelenül azok a vállalatok fognak előnyre szert tenni, amelyek képesek virtuális kapcsolattartáson alapuló személyes kommunikációt fenntartani” – véli Bedő Norbert, a Tandberg magyarországi képviselője.

A Tandbeg szerint ügyfelei az üzletmenet folytonosságát biztosító „Plan B” csomaggal gyorsan vezethetnek be nagy felbontású képet és kiváló hangminőséget biztosító video-megoldásokat, amellyel az alkalmazottak védelme mellett, a növekedést és a termelékenységet is megőrizhetik, fejleszthetik. A szabványalapú video- és távjelenlét-rendszerek lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy fenntartsák a vizuális kapcsolatokat a szervezeten belül és kívül egyaránt. Az alkalmazottak, a partnerek, a beszállítók és az ügyfelek biztonságosan és hatékonyan kommunikálhatnak egymással, így az üzletmenet a szokásos módon folytatódhat még akkor is, ha a körülmények megváltoznak.

A Tandberg új „Plan B” csomagja tíz E20 asztali VoIP-video-készüléket, egy Video Communications Server (VCS) kiszolgálót, egy Video Conference Expressway (VCE) eszközt, és a Tandberg Management Suite (TMS) felügyeleti csomagot tartalmazza.

A csomag a következő megoldásokat kínálja:
- azonnali vizuális kommunikáció az alkalmazottak között, bárhol is legyenek;
- teljes plug-and-play video megoldás, amely katasztrófa esetén azonnal telepíthető;
- folyamatos vizuális, üzleti kapcsolat a vállalaton belül és az ügyfelekkel;
- átjárhatóság más szabványos video-, telepresence- és unified communications rendszerekkel a meglévő vállalati kommunikációs megoldások maximális kihasználásához;
- optimalizált videó alapú együttműködés a különböző rendszerek között a távolról dolgozók számára; teljes üzleti kommunikációs eszköz, egyszerű, könnyen átlátható kezelőfelülettel és továbbfejlesztett hívási szolgáltatásokkal.