Egymilliárd ember látta Lady Gaga videóit a neten

Milkovits Gábor, 2010. március 27. 07:48

Lady Gaga az első előadó, akinek három videóklipjét összesen egymilliárd ember nézte meg az interneten, megelőzve ezzel még a Twilight Saga ott látható változatát is.

Miközben Lady Gaga teljesítményének minőségéről megoszlanak a szakmai vélemények, mindez szemlátomást nem befolyásolja az énekesnő-dalszerző népszerűségét. A videók népszerűségéhez azért az előadó személyén kívül minden bizonnyal hozzájárul azok látványos kivitelezése is. A Visible Measures elemző cég adatai szerint a "Poker Face-t" 374 606 128, a "Just Dance-t" 272 941 674, a "Bad Romance-t" pedig 360 020 327 néző látta eddig a világhálón. Ehhez képest a Twilight vámpíros szériát mindössze 980 millióan, Soulja Boy rapper klipjeit pedig 860 millióan tekintették meg az interneten.

Lady Gaga és csapata jó üzleti érzékkel igyekszik pénzre váltani a népszerűséget: az énekesnő legújabb, "Telephone" című 9 perces videóklipjében olyan márkák hirdetései kaptak helyet, mint a Monster Headphones, az LG, a Virgin Mobile, a Diet Coke, a Chanel, a HP Computers, a PlentyOfFish.com, a Polaroid, a Wonder Bread, és a Miracle Whip.