Virtuális próbafülkék a Tommy Hilfigernél

Kiss Ádám Zoltán, 2010. április 28. 18:45

A megoldás összekapcsolja az amszterdami, a New York-i, a hongkongi és a tokiói irodákat, és a jövőben további egységek is bekapcsolódhatnak majd, munkacsoportok úgy tudnak majd kommunikálni és együttműködni egymással, mintha ugyanabban a szobában lennének.

A Tommy Hilfiger, a világ egyik legnagyobb ruházati tervező vállalata ötéves, menedzselt szolgáltatásokról szóló szerződést írt alá a BT-vel. A szerződés értelmében a BT videokonferencia-szolgáltatást nyújt partnerének, amely magában foglal egy, az iparágban elsőként megjelenő „virtuális próbafülke” szolgáltatást.

A technológiát a Cisco újonnan létrehozott TelePresence Technológiai Csoportjának részét képező Tandberggel közösen fejlesztette ki a BT. A próbafülkék azonnali „személyes” kommunikációra és együttműködésre adnak lehetőséget a Tommy Hilfiger divattervezői és gyártóegységei között. A virtuális próbafülkék, melyek a BT Egységes Videókommunikációs (Unified Communications Video) megoldásán és a Tandberg technológiáján alapulnak, néhány további eszközt, mint például mobilkamerákat és felvevőegységeket is tartalmaznak.

A bejelentéshez kapcsolódik az alábbi kisfilm, amely bemutatja a virtuális próbafülkék működését. Mobil kamerák és felvevőegységek használatával a tervezett ruhák apróbb részletei is láthatóvá válnak a telepresence segítségével, és jelentős költségcsökkentés érhető el: www.bt.com/telepresence