Újdonságok az Aastránál

Mészáros Péter, 2010. augusztus 9. 08:50

Kapható az új Aastra BusinessPhone alközpont, amely elsősorban a kis- és középvállalkozásoknak nyújt széleskörű telekommunikációs megoldásokat, azonban néhány melléktől akár 250-300 mellékig is bővíthető, különböző kapacitású kabinetekben.

Egyik legjelentősebb alkalmazása a BusinessPhone hívásközpont (Call Center), mely segítségével a kis- és középvállalkozások igényeiknek megfelelően tökéletesíthetik ügyfélszolgálatukat. Fejlett szállodai funkcióinak köszönhetően az Aastra BusinessPhone egész Európában népszerű, tehát kifejezetten ajánlott szállodáknak is.

Az Aastra arról is tájékotatott, hogy megjelent az Aastra BusinessPhone 9-es verziója Az IP (SIP) alapú fejlesztéseknek köszönhetően az Aastra BusinessPhone telefonkészülék kínálata jelentősen kibővült. A korábbi Dialog 4000-es sorozat mellett már elérhető az új Aastra 6700-es és Aastra 7400-es sorozat, a vezeték nélküli telefonok közül az új Aastra 600d sorozat, valamint a számítógépet és az okostelefont előtérbe helyező felhasználók számára a szoftveres alapú BackStage Platinum (PC telefon UC és UM képességgel) és az Aastra Mobil Kliens (AMC 2.0).