Három év alatt megkétszerezi előfizetőit a djuice mobilmárka

MTI Sajtóadatbank, 2010. szeptember 28. 09:39

A Telenor Magyarország 15-26 éves fiataloknak szóló mobilmárkája, a djuice jelenleg 400 ezer előfizetővel rendelkezik, a cél az, hogy három év alatt megduplázzák a számukat - mondta Biró Balázs, a márka vezetője hétfőn Budapesten sajtótájékoztatón.

A djuice Magyarország egyetlen mobilmárkája, amely szolgáltatásait kizárólag a 15-26 év közötti korosztálynak értékesíti. A márka öt hónappal ezelőtt vált ki a Telenorból – akkor még a Pannon GSM -, Magyarország második mobilszolgáltatójából. A márkavezető elmondta, többen is csatlakoztak hozzájuk, de korábban 26 évesnél idősebbek is lehettek előfizetők, ami most már nem lehetséges. Az elmúlt hónapokban 70 ezer előfizető cserélődött ki, míg a teljes előfizetői szám nem változott.

 A djuice-csapatnak önálló a marketingje, a disztribúciója, a kommunikációja és jogi részlege, de a pénzügyi és hálózati szolgáltatásokat a Telenortól veszi. A márka egyik fő törekvése az, hogy a fiatalokat megismerve, minél inkább nekik szóló szolgáltatásokat tudjon nyújtani.

 Az eseményen bemutattak egy kutatást, amely szerint az egyetemisták 22 százaléka gondolja úgy, hogy nem a megfelelő iskolát választotta, a fiatalok 69 százaléka dolgozna külföldön, ha lehetősége lenne rá, míg 38 százalékuk úgy véli, legalább fél év vagy még több idő kell ahhoz, hogy munkát találjon az iskola elvégzése után.

 A djuice "U26 teória" alapján a rendszeresen sportolók több mint harmada, 38 százaléka azért sportol, hogy jobban nézzen ki, nem pedig fittsége vagy az egészsége megőrzése érdekében. Miközben a fiatalok 46 százaléka túlsúlyosnak érzi magát. Biró Balázs a djuice vezetője az eseményen elmondta, a kutatásokat folyamatosan végzik azért, hogy ötleteket merítsenek a márka alakítására. A márka mind a három mobilszolgáltatóval versenyez, így a Telenorral is.

 A márkavezető korábban úgy nyilatkozott: a tulajdonos norvég Telenor szabadkezet adott a magyar djuice csapatnak, hogy megújítsa a fiataloknak szánt nemzetközi márkáját, és növelje piaci részesedését.