A GTS Central Europe egységesíti leányvállalatai nevét

Kovács Attila, 2010. október 1. 20:20

A GTS Central Europe (“GTS”) leányvállalatai 2010. október 1-jétől egységes nevet és arculatot öltenek. A változásoknak megfelelően a GTS-Datanet, a GTS csoport magyarországi leányvállalata a fenti időponttól kezdve GTS Hungary néven érhető el. A név és vállalati arculat régiós szintű egységesítése jelentős lépés abba az irányba, hogy a GTS csoport Közép-Kelet Európa vezető integrált távközlési megoldásokat és adatközponti szolgáltatásokat nyújtó szolgáltatójává váljon. A GTS márka egységesítése megkönnyíti az ügyfelek számára a vállalat beazonosítását a régió különböző országaiban, hangsúlyozza a cégcsoport leányvállalatainak összetartozását, és a reklámkampányok összehangolása révén a marketing költségek optimalizálásához is hozzájárul.

A GTS csoport leányvállalatai 2010. október 1-jétől a következő neveken érhetők el: GTS Czech, GTS Hungary, GTS Poland, GTS Slovakia. A romániai leányvállalat, a GTS Telecom neve nem változik, mivel a román törvények nem teszik lehetővé a GTS Romania név használatát. A névváltással a GTS csoport egyedülálló, kiváló minőségű üzleti szolgáltatásait kívánja hangsúlyozni, amelyek a teljes régióban hozzáférhetők. A változás emellett hozzájárul a marketing költségvetés hatékonyabb felhasználásához, és ezzel növeli a cégcsoport hatékonyságát.

“Leányvállalataink szoros együttműködésének, valamint régiós távközlési szolgáltatóként való ismertségünk növekedésének köszönhetően az ügyfeleink számára egyértelmű üzenetet közvetítünk: Közép-Európa területén bárhol számíthatnak ránk. Ez az üzenet a névváltással és a GTS márka egységesítésével válik teljessé, lezárva azt a folyamatot, amelynek eredményeként a GTS csoport egy teljes régiót lefedő, a külvilág számára egységes és jól felismerhető arculattal rendelkező távközlési szolgáltatóvá válik majd” – mondta el Adam Sawicki, a GTS csoport ügyvezetője.

A GTS csoport országaiban korábban a standard kék-narancs színű GTS logó különböző verziói voltak láthatóak, mostantól azonban minden leányvállalat ugyanazt használja majd. A logó narancssárga csíkja a felkelő napot jelképezi, színe egyben az innováció szimbóluma is. A sötétkék konzervatív szín, üzleti jelleget sugall. A sötétkék négyzet jobb felső sarka egy felfelé mutató nyilat formáz. Az egységes márka és arculat részeként minden marketing anyag megújul, ideértve a cégcsoport honlapját is.