Új, önkiszolgáó vállalati portál

Kovács Attila, 2010. október 26. 13:09

A T-Systems új, online elérhető önkiszolgáló portált hozott létre vállalati ügyfelei számára, amelyen keresztül egyszeri belépéssel és egységes környezetben válnak elérhetővé a népszerű Virtualoso, Telematrix, EasyLine és Webshop szolgáltatások. Az új portál a számlákkal kapcsolatos teendők megkönnyítésére online ügyfélszolgálatot és chat szolgáltatást is biztosít. A kilenc hónapig tartó fejlesztés integrátora és a rendszer architekturális megtervezője a telekommunikációs szoftverek fejlesztésében évtizedes tapasztalattal rendelkező ITware Kft. volt.

Az új My T-Systems portál lehetővé teszi, hogy a Magyar Telekom vállalati ügyfelei a jövőben egyszerűbben, kevesebb idő- és energiaráfordítással menedzselhessék telekommunikációs és informatikai szolgáltatásaikat, alkalmazásaikat. Legyen szó akár vezetékes hang- és adatszolgáltatásról, komplex mobilflotta, vagy számlainformációkról, esetleg mobilkészülék, vagy notebook vásárlásáról, a My T-Systems portálon mindez egy helyen megtehető. A rendszer az ügyfélszolgálati funkciók jelentős részét is elérhetővé teszi a weben, de akár valós idejű chat-es kommunikációt is biztosít az ügyfélszolgálati munkatársakkal.

„Egy My T-Systems méretű portál létrehozása és a háttérben futó rendszerek integrációja hatalmas és komplex kihívást jelent a projekt fővállalkozója részére.” – mondta el az ITware ügyvezető igazgatója Dankó Sándor. „Fontos volt az új rendszer és környezet megtervezésére és az új komponensek – például a portál központ, a regisztráció és az online ügyfélszolgálat – kialakítására egyaránt, miközben a fejlesztés- párhuzamosan futó projektek által- közösen használt környezeteken történt.”

Az új portál igazi sikere a napi szintű felhasználók elégedettségében rejlik; célunk, hogy a vállalatok egy hatékony szolgáltatásokat nyújtó felületként tekintsenek a My T-Systems-re. E célt szolgálta a rendszertervezés során az üzleti elvárások, a technológiai lehetőségek, az üzemeltetői- és biztonsági szempontok legteljesebb figyelembevétele.

„Kiemelt figyelmet fordítottunk arra, hogy a komplex feladatok megoldásával olyan Szállítót bízzunk meg, aki amellett, hogy már bizonyított, képes összehangolni a szakemberek és a beszállítók munkáját is.”– mondta el Horovitz Krisztián a Magyar Telekom részéről. „Az ITware, a legmodernebb technológián alapuló fejlesztésein túl, integrátori szerepével is hozzájárult a most induló My T-Systems sikeréhez.” – tette hozzá a projektet vezető szakember.