Toshiba Call Center: technológiai segítségnyújtás bárhol, bármikor

forrás Prim Online, 2010. december 21. 17:29

A Toshiba elindította Call Centerét, ahol munkanapokon 8-17 óráig várják a felhasználók Toshiba notebookokkal vagy kiegészítőkkel kapcsolatos hívását a szakértő munkatársak.

A Call Center a +3640 811-811-es telefonszámon Magyarországról helyi tarifával hívható. A Call Center szakembereivel továbbá az info@toshiba.hu  email-címen is felvehetjük a kapcsolatot.

„A Call Center indításával egy időben bevezetjük az ún. „Pick-up and return” szolgáltatásunkat is, ami ingyenes, Magyarországon történő háztól házig történő szállítással kiegészített garanciát jelent. Mivel szervizeink hazánkban működnek, nincs szükség a termékek költséges külföldre küldésére sem. Ezért amellett, hogy országon belül ingyenesen szállítjuk a javításra szoruló eszközöket, a felhasználók akár személyesen is be tudják vinni azokat szervizeinkbe, továbbá a teljes javítási folyamatot a weben is figyelemmel tudják követni” – mondta Szabó Tamás, a Toshiba magyarországi marketingvezetője.