Mi kell a "lájkoláshoz"?

Vértes Judit, 2011. január 29. 14:28

A Facebook kapcsolattartó és szociális szerepe mellett a cégek számára nem elhanyagolható a közösségi oldal hatalmas marketing ereje sem. Az olyan ismert márkák, mint például a Coca-Cola vagy a Starbucks Coffe Company a Facebook rajongói oldalát milliók által látogatott népszerű weboldallá tudta tenni. Vajon mivel érik el ezek a cégek, hogy a kedveljék őket?

   

 

A Sturbucks oldalának mintegy 18,5 millió rajongója van. Alexandra Wheeler, a digitális stratégiák igazgatója elmondta, fontosnak tartja, hogy az oldalon nap mint nap értékes tartalom jelenjen meg.

A Coca-Cola a 19,8 millió "Facebook-fan"-nal egy éves szociális média kampányt készített, amelneky keretében az oldalt a márkaképviselők folyamatosan frissítették.

Az Oreo egy interaktív játékot indított a Facebook oldalán, így a látogatóinak száma 8,5 millióról 15,2 millióra ugrott.

Elkötelezettség, érdeklődés és állandó kapcsolattartás – ez az, ami újra és újra visszahozza a rajongókat egy cég Facebook oldalára. A kisebb cégek is sokat tanulhatnak a nagyok példáiból.