Ebay: Híd az offline és az online kereskedelem között

Vértes Judit, 2011. február 13. 13:33

Egyes piaci elemzők szerint az eBay veszít a piaci részesedéséből, nem tud lépést tartani az Amazonnal, de egy 2,3 milliárd dollár nyereségű, 9,1 milliárd dollár éves forgalmat bonyolító céget azért hiba volna leírni.

Az eBay vezérigazgatója, John Donahoe egy elemzőkkel folytatott beszélgetésben elmondta, az eBay lehet a híd az offline és online kereskedelem között. Az eBay kereskedelmi tapasztalata, a PayPal fizetési rendszer, a mobil alkalmazások, a megvásárolt cégek vagy szoftverek, mint a Milo vagy a Brands4Friends alkalmassá teszik a céget, hogy összekapcsolja a vásárlókat, eladókat és fejlesztőket egyaránt.

Bizonyos gazdasági elemzők pozitívnak látják az eBay változását, mások továbbra is szkeptikusak. Mindenesetre a vásárlókon múlik, hogy meg tudja e  valósítani az eBay a 2013-ig tervezett növekedést: