A Groupon Kínába készül?

Vértes Judit, 2011. február 22. 00:09

A csoportos vásárlás kedvezményeire építő, napi ajánlatokat hirdető Groupon úgy tűnik, hogy készen áll a rendszer Kínában történő bevezetésére. Ezzel a cég kiterjesztheti piacát Ázsiában. A Chicago központú Groupon, mely kedvezményes termékeket és szolgáltatásokat kínál, ezáltal 450 millió új internet felhasználóhoz juthatna el.

A Wall Street Journal cikke szerint  a Gaopeng.com weboldalt működtető cég megbeszélést folytatott a Groupon céggel. A Gaopeng.com a Tencent Holding által jegyzett oldal. A Tencent az egyik legnagyobb kínai internetes befektető holding, a Digital Sky Technologies részvényese, és a Groupon egyik befektetője.

Az újságcikk szerint a Groupon álláshirdetéseket adott fel Kínában, ezzel a szöveggel: „A legnagyobb csoportos-vásárlás weboldal alkalmazottakat keres Sanghaiban!”

A Groupon pekingi szóvivője nem válaszolt a Wall Street Journal kérdésére.

Januárban a chicagói cég már tárgyalt a Tencent-tel a Groupon ázsiai piacon történő terjeszkedéséről.