Marketing menedzsment céget vásárolt a SAS

forrás Prim Online, 2011. március 2. 11:27

Az üzleti analitikai szoftverek és szolgáltatások egyik piacvezető szállítója, a SAS, felvásárolta a marketingerőforrás-gazdálkodás terén úttörőnek számító amerikai Assetlinket. A SAS ügyfélintelligencia megoldásai az Assetlink optimalizációs eszközeivel széleskörű támogatást nyújtanak marketingkampányok tervezéséhez, kivitelezéséhez és hatékonyságuk növeléséhez.

A most bejelentett akvizíciónak köszönhetően az Assetlink és a SAS ehhez kínál ezentúl a vállalatoknak átfogó, új eszközt. Az Assetlink a sokcsatornás marketingkampányokhoz szükséges hatékony munkafolyamatok biztosításával kiküszöböli az esetleges szűk keresztmetszeteket, és optimalizált működést tesz lehetővé. Az Assetlink eszközeinek birtokában a SAS megoldásai továbbá hozzájárulnak a források hatékonyabb kihasználásához és a minden korábbinál precízebb mérések alapján készült beszámolók elkészítéséhez. A SAS és az Assetlink alkalmazásainak kombinációja főleg azoknak a vállalkozásoknak válik majd hasznára, melyek marketing célokra már most is SAS-t alkalmaznak.

A SAS és az Assetlink integrációja a marketing azon területeire is kiterjed, melyeket az eddig elérhető szoftvermegoldások nem fedtek le: A marketing teljeskörű kezelése valósidejű analitikával ötvözve lehetővé teszi a vállalati üzenetek precíz irányítását a különböző kommunikációs csatornákon keresztül, pl. a call centerben, a weboldalon, a mobilkommunikáció során és a közösségi portálokon. Ezen kívül a fogyasztói magatartás előrejelzése, a haszonkalkuláció és a fogyasztói hangulat megítélése is könnyebbé válhat.