Telenor Contact – gyorsabb levelezés, zökkenőmentes üzletmenet

forrás Prim Online, 2011. március 4. 20:19

A Telenor elérhetővé tette a hang alapú szolgáltatásokat használó ügyfelei számára megújult e-mail szolgáltatását, a Telenor Contactot, továbbá az üzleti partnereknek kifejlesztett Telenor Contact Corporate-et. Az új generációs rendszer segítségével bárki könnyedén és gyorsan levelezhet közvetlenül a mobilkészülékén keresztül úgy, mintha csak a számítógépe előtt ülne.

A Telenor megújított szolgáltatása jelentősen megkönnyíti a mobilinternetezők életét, hiszen az egyszerűen telepíthető, a legnépszerűbb webes levelezőrendszereket támogató alkalmazás segítségével az ügyfelek már mobiltelefonjukkal is könnyen és gyorsan hozzáférhetnek e-mailjeikhez. A szolgáltatás előnye, hogy nincs szükség az üzenetek folyamatos lekérdezésére, azok azonnal megérkeznek a mobiltelefonra, azonnal meg is válaszolhatók, ráadásul egyszerre több postafiók is szinkronizálható.

A szolgáltatást kiszolgáló rendszer támogatja a leggyakrabban használt magyar és külföldi publikus levelezőrendszereket, valamint képes az ezekhez kapcsolódó naptárak, címlisták szinkronizálására is. Azonnali üzenetküldő funkció segítségével pedig egyes csevegő kliensek is elérhetők lesznek az arra alkalmas készülékeken. A Telenor Contact egy egyszerű alkalmazás letöltésével Android, Symbian, Windows Mobile és Java operációs rendszerű készülékeken használható, ugyanakkor a szolgáltató által forgalmazott Samsung Galaxy 3, és a Samsung Galaxy S mobilokon már előre telepítve van.

A szolgáltatás könnyen és kényelmesen megrendelhető személyesen bármelyik Telenor Bemutatóteremben, Telenor Partner üzletben, a Telenor Online internetes, valamint telefonos ügyfélszolgálatán (1220), az automatikus szolgáltatás-megrendelő vonalon (1741) keresztül, de akár SMS-ben is a „TC” kódszót elküldve a +36202020200-as számra.

A Telenor Contact legalább 100 MB-os adatforgalmat biztosító mobilinternet szolgáltatáscsomaggal együtt vehető igénybe mindössze havi bruttó 1 forintért. A belföldi használatban túlforgalmidíj-mentes Mobil Online 100MB mellett 500MB, 1GB, illetve Flexi csomag is választható, melyek esetében szintén nem kell túlhasználati díjat fizetni. Az ügyfelek így akár már havi 991 Ft-ért levelezhetnek mobilkészülékükön, de ezt az adatforgalmat az e-mailezésen kívül más célokra, például böngészésre is felhasználhatják. Nem kell attól tartaniuk, hogy a számla végösszege magasabb lesz, hisz az adott Mobil Online csomagban foglalt keret felhasználása után csupán a havi ciklus végéig lassítja a szolgáltató az elérési sebességet, de belföldi használatban egyéb díjakat nem számláz ki ügyfelei számára.
A szolgáltatás most akár 30 napig díjmentes adatforgalommal is kipróbálható, amennyiben az ügyfél a jelenleg promóciós havidíjkedvezménnyel rendelkező Mobil Online 100MB-os szolgáltatást rendeli meg.

Telenor Contact Corporate – kényelmes üzleti levelezés

Az e-mail szolgáltatás megújításakor a Telenor gondolt a vállalkozásokra, üzleti partnerekre is. Számukra nyújt megoldást a Telenor Contact Corporate szolgáltatás, a korábbi E-Phone szolgáltatás utódja, amely lehetővé teszi, hogy az ügyfelek anélkül férjenek hozzá a vállalati levelezőrendszerükhöz, hogy mobiltelefonjukat az asztali számítógépükkel kellene szinkronizálni. A könnyen kezelhető mobil alkalmazást a szolgáltató számos üzleti ügyfele veszi igénybe, köztük nagy pénzügyi, távközlési, közműszolgáltató, illetve építőipari vállalatok.

Az előfizetésenként 1990 Ft-os havidíjért elérhető Telenor Contact Corporate szolgáltatás a Microsoft Exchange és az IBM Lotus Domino vállalati levelezőrendszereket támogatja, és kompatibilis a Symbian, Windows Mobile, Android, J2ME platformokkal2. Emellett havidíjmentesen tartalmazza a Telenor Contact szolgáltatás által biztosított funkciókat (privát e-mail szinkronizáció, azonnali üzenetküldés) is. A szolgáltatás havidíja nem tartalmaz adatforgalomra használható forgalmi keretet.