Telenor-djuice: ideje van a kövek elhányásának és ideje a kövek egybegyűjtésének

forrás Prim Online, 2011. április 8. 19:22

A Prédikátor könyvének szellemében cselekszik a Telenor: amikor úgy érezte, hogy a Djuice márkát azzal erősíthetik, hogy önálló cégként tevékenykedik tovább, akkor kiszervezték, most viszont, amikor a Telenorra fér rá némi erősítés a konkurenciaharcban, visszaszervezik. 

A djuice kiszervezése meghozta a maga hozadékát: a márka a fiatalok körében egy év alatt meghétszerezte népszerűségét, élménymárkává vált, kibővítette készülékportfolióját, bevezette a részletre vásárlás lehetőségét és újragondolta disztribúciós hálózatának felépítését. Jelentős sikereket ért el tehát eddig, és a jövőre vonatkozó tervek is rendkívül ambiciózusak.

A Telenor nem töri le ezeket a terveket, viszont a - mint a cég azt a mai sajtóközleményében írja: "a hatékonyság fokozása, a szinergiák kiaknázása érdekében" a kereskedelmi divíziójába integrálja a djuice-t.  „A djuice-t továbbra is stratégiailag fontos márkának tekintjük, mely meghatározó szerepet játszik a Telenor életében. A most bejelentett változásoknak köszönhetően, javítani tudjuk a vállalat költséghatékonyságát, és jobban kiaknázhatjuk a márkáink közötti szinergiákat. Biztos vagyok abban, hogy az új felállással újabb lendületet fogunk venni, és további sikereket érünk majd el közösen” – mondta Christopher Laska, a Telenor Magyarország Zrt. vezérigazgatója.

Tavaly december óta a djuice termékei már hatvannál is több kiemelt Telenor boltban, ma pedig már a teljes értékesítési hálózatban elérhetőek. A bővítés által a fiatalok számára fizikailag is elérhetőbbé vált a márka, ez pedig bevételi többletet eredményezett. A djuice portfóliójában jelenleg több mint ötven készülék szerepel, melyek között helyet kaptak az androidos és a felsőkategóriás okostelefonok is. A márka által kínált tarifacsomagok, szolgáltatások, ahogy a készülékkínálat is, a fiatalok igényeihez igazodnak, s ezen a jövőben a Telenor sem kíván változtatni, hiszen az elsődleges cél továbbra is márka erősítése, immáron a vállalaton belül biztosítva annak működését.

A szervezeti átalakítás következtében Biró Balázs pozíciója megszűnt, így ő távozik a vállalattól. „Biró Balázsnak a jövőben további sikereket kívánok, megköszönve a djuice márka újraindítása során végzett munkáját és rendkívüli elkötelezettségét.” – mondta el Christopher Laska.