Nagy Kreatív Nap: Hatékonyság vs. kreativitás

forrás Prim Online, 2011. április 20. 12:26

Hogyan lehet a hatékonyságot a kreativitás szolgálatába állítani és hogyan profitálhatnak a márkák a kreatív kommunikációból? - ezek az idei Nagy Kreatív Nap legfontosabb kérdései.

"Óriási megtiszteltetés és kihívás a saját taktikád ellen játszani, amelyet átvettek az ellenfelek" - mondja Kemény Dénes, az olimpiai bajnok magyar férfi vízilabda-válogatott szövetségi kapitánya az április 28-án, az angyalföldi Kult13-ban megrendezésre kerülő Nagy Kreatív Nap konferencián tartandó előadásának címében.

A rendhagyóra tervezett, Szigeti Péter Kreatív-főszerkesztő moderálásával lebonyolított prezentációban a sportvezető arra a kérdésre próbál válaszolni, hogy milyen párhuzam húzható a sportban és a marketingben elérhető sikerek közé, mit tanulhatnak a hirdetők, illetve az ügynökségeik azoknak a csatáknak a tapasztalataiból, amelyeket az ő csapata vívott meg az lemúlt években a világ számos uszodájában.

A konferencia egyik célja, hogy szakítva a hazai marketingkommunikációs konferenciák megszokott gyakorlatával, ne csak a szűken vett szakmai témák és előadók kerüljenek sorra, hanem ezeken kívül olyan határterületeken tevékenykedő kiemelkedő szakembereket is megszólaltassanak, akik tudása és tapasztalata hasznos lehet a szakmai résztvevők számára. Így Kemény Dénes mellett előadást tart Baán László, a Szépművészeti Múzeum igazgatója, aki a múzeumi, illetve a művészeti kommunikáció és a klasszikus márkakommunikáció között von majd párhuzamokat. Érdekes előadásra számíthatunk Barizt Sarolta Laura domonkos nővértől, aki a kilencvenes években a Pepsi regionális kereskedelemfejlesztési menedzsereként tevékenykedett, majd egy hirtelen váltással apácának állt. A múltjával azonban mégsem szakított teljesen: közgazdászként továbbra is tart előadásokat. Ezútal arról fog beszélni, hogy milyen egyéb szempontok jöhetnek számításba egy márkatulajdonos számára, amikor a hatékonyság és kreativitás dimenziói között kell választania.

Rajtuk kívül a főelőadók közt lesz még az egyik legtehetségesebbnek tartott hazai kreatívszakember, Jedlicska Márton, a Kirowski társ-kreatívigazgatója, Rétai Martin, az egyik legsikeresebb hazai start-up vállalkozás, a mobiltelefonos megoldásokat fejlesztő Pocket Guide alapítója és Will Rust, az Ogilvy Budapesten és Kijevben párhuzamosan tevékenykedő társ-kreatívigazgatója, aki alig beszélt idáig hazai szakmai rendezvényeken. Az előadók között lesz továbbá Rupert Slade, a PHD regionális vezetője és Lakatos Péter, a Vodafone vezérigazgató-helyettese, akiket szintén viszonylag ritkán hallhatunk. A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (MAKSZ) szekciójában reklámhatékonysággal foglalkozó, gyakorlatorientált esettanulmányokkal találkozhat majd a közönség, és megismerhetjük azokat a kampányokat is, amelyek a legnagyobb hatást gyakorolták a kommunikációs szakma különféle ismert szereplőire.

A 2011-es Nagy Kreatív Napra a jelentkezési lap és további információk itt tölthetők le.