Összeolvadt az online marketing két nemzetközi szervezete

Vértes János Andor, 2011. május 23. 13:17
A múlt héten a két szervezet képviselői aláírtak egy megállapodást arról, hogy két online marketinggel foglalkozó testület, az IAB Europe és az EIAA a jövőben az IAB Europe égisze alatt folytatja tevékenységét.  Az IAB Europe (Interactive Advertisung Bureau) és az EIAA (European Interactive Advertising Association) összeolvasztásával egységes európai interaktív hirdetési szövetség jött létre, amely egyesíti  szakértelmét a kutatásokban,  a szabályozási ügyekben valamint az ágazat minden kihívásának kezelésében. A kbővült IAB Europe szervezetnek ily módon több, mint három tucat vállalati  és 27 nemzeti IAB tagja van.

Az EIAA eddigi ügyvezető igazgatója, Alison Fennah, a jövőben IAB Europe alelnökként tevékenykedik tovább, és a kutatási és marketing témákért lesz felelős.  Az IAB Europe régi vezetése helyén marad, elnök-vezérigazgatója Alain Heureux az egyesült szervezetben is küldetésének tekinti a digitális reklámipar erejének bizonyítását, védelmét és promotálását.