A kimagasló szolgáltatási szintet díjazta az Avaya

forrás Prim Online, 2011. július 6. 17:02

Az Avaya új minősítési rendszert dolgozott ki a partnerei által nyújtott szolgáltatási szintek megítélésre. Az Avaya Service Expert címet a közép-kelet-európai régióban elsők között a NET’54 Üzleti Kommunikáció szerezte meg.

Az Avaya által bevezetett új minősítési rendszer célja, hogy segítse az ügyfelek tájékozódását a call és contact center megoldásokat szállító Avaya-partnerek kompetenciáinak feltérképezése során. Az Avaya Service Expert cím megszerzése szigorú feltételekhez kötött, a minősítés igazolja, hogy a partner rendelkezik a megfelelő szaktudással, háttérrendszerekkel, valamint üzleti tudással, melyek révén az Avaya alapú távközlési megoldásokat hatékonyan tudja bevezetni és üzemeltetni.

„Nagyon örülünk, és rendkívül büszkék vagyunk az Avaya Service Expert cím elnyerésére, mely garanciát jelent arra, hogy ügyfeleink távközlési megoldásai jó kezekben vannak”- nyilatkozta Ifj. Karászi József, a NET’54 Üzleti Kommunikáció ügyvezetője. A NET’54 az elmúlt 10 évben 50 fős szakembergárdát épített fel, a cég ezen felül – a távközlési beszállítók körében nem megszokott utat választva - saját raktárkészletet tart fenn partnerei gyors kiszolgálása érdekében.

Az Avaya Service Expert minősítés birtokosaként a NET’54 ezen felül teljes körű hozzáférést kapott az Avaya erőforrásaihoz és tudásbázisához. Ennek köszönhetően szakemberei a call és contact centerek vagy ip telefónia rendszerek bevezetése és üzemeltetése során minden ügyféligényre direktben tudnak megoldást kínálni.