A Pick is spórol a telekommunikáción

forrás Prim Online, 2011. július 25. 13:20

Jelentősen csökkentek a Bonafarm Csoport telekommunikációs költségei. A Mizo, Teleki, Pick, Herz márkákat gyártó cégcsoport 40%-al kevesebbet költ hangszolgáltatásra, az adathálózattal kapcsolatos kiadások szintén csökkentek, miközben az adatbiztonság erősödött a redundáns vonalak használatának köszönhetően.

A Cégcsoport 2010-ben kérte fel a SciamuS Kft.-t hamarosan lejáró vezetékes távközlési szerződéseinek felülvizsgálatára. A megbízás kiterjedt a hang- és adathálózat átvilágítására, valamint a szolgáltatói pályáztatás lebonyolítására az árajánlatok összehasonlíthatóvá tételével együtt. Az egyik legnagyobb kihívást a 8 vállalatból álló cégcsoport földrajzi és szervezeti széttagoltsága jelentette.
A SciamuS a ma már egyre népszerűbb online aukciós rendszer segítségével intézte a pályáztatást, melynek legnagyobb előnye az átláthatóság mellett a gyorsaság – erre szükség is volt, mivel a Bonafarm három hónapos határidőt adott meg a projekt lebonyolítására.

A költségtakarékosság mellett egy egységes, megbízható informatikai hálózat kialakítása is cél volt, hiszen a teljes cégcsoport egységes vállalatirányítási rendszerre készült átállni. A távközlési struktúra felülvizsgálatának is köszönhető, hogy igen jelentős, 40%-os megtakarítást sikerült elérni a cégcsoportnál.