Sikeresen debütált a Vodafone Digitális Kánaánja a Szigeten

forrás Prim Online, 2011. augusztus 17. 12:26

A Vodafone a Sziget Fesztivál főszponzori támogatásával és aktív jelenlétével is azt akarta megmutatni, hogy milyen kreatív, fiatalos, gyors és rugalmas vállalat.

A Vodafone idén is rengeteg szolgáltatással és élménnyel várta előfizetőit és rajongóit a Sziget Fesztiválon. A 30 méter magas Vodafone Torony nem csak látványban, hanem virtuális kiszolgálásban is rengeteget nyújtott a fesztivál látogatóinak. A Torony közel 300 nm-es LED-falán minden este fantasztikus fény- és hangshow-val kápráztatták el az összességében többezres közönséget. Ugyanitt teljes kihasználtsággal futott – összesen közel másfélezren játszottak vele – a Rocket Bullet Storm nevű mobiljáték óriásira nagyított verziója, amelyre nappal és éjszaka egyaránt sorok várakoztak. A játék népszerűségét mutatja, hogy még a legnépszerűbb amerikai techportálok is felfigyeltek rá – cikkeiket több százan lájkolták és osztották meg a különféle közösségi oldalakon.

Azon százak és ezrek, akiknek nem volt türelme kivárni a sort, az Élményteremben vigasztalódhattak az autós- és sport szimulátorokon. Az okostelefonosok a torony mellett felállított töltőpontot látogatták nagy előszeretettel, ahol egyszerre több mint 200 készülék akkumulátorát lehetett ingyen feltölteni – a héten összesen több mint 3000 mobil jutott erre a sorsra.

A Vodafone speciális alkalmazásokkal is készült a Szigetre. A több mint 1000 fesztiválozó által letöltött és 700 által aktívan használt „Vodafone Sziget 2011” segítségével senki sem maradhatott le az előre eltervezett koncertről, hiszen az alkalmazás figyelmeztetett, ha a felhasználó nem az általa előzetesen kiválasztott koncert helyszínén tartózkodott. Emellett elérhetők voltak az alkalmazásban a Szigettel és az előadókkal kapcsolatos legfrissebb hírek és információk, valamint a Sziget térképe az összes fontos helyszínnel együtt. További két alkalmazás, a Stage Manager és a Guide@Hand is elérhető volt a Szigeten, a három alkalmazást összesen több mint 2100-an töltötték le okostelefonjukra.

Sikeresen zajlott az érintésnélküli mobilfizetés, az NFC tesztje is. A kísérletben részt vevő 250 készülékkel több ezer fizetést bonyolítottak le, és az összes időközben felmerülő apró hibát sikeresen elhárították.
Fentiek mellett egy hazai rekordkísérletnek is színhelye volt a Vodafone Torony. A világszerte több mint tízmillió felhasználóval büszkélkedő Foursquare-t egyelőre csak néhány ezren használják itthon, de közülük több mint 250-en egy helyen voltak múlt szombaton: a Sziget Fesztiválon a Vodafone Toronynál! Ez Magyarországon először sikerült, a résztvevők jutalma egy virtuális kitűző, egy ún. „Super Swarm Badge” volt.

A Vodafone természetesen a Szigeten sem hagyta cserben leghűségesebb ügyfeleit: a Köszönet program 350 tagja várakozás nélkül, külön kapun juthatott be Közép-Európa egyik legnépszerűbb fesztiváljára. Szintén csak nekik szólt a kiterjesztett valóságon, azaz augmented reality-n alapuló Sztárkereső játék, amin a legügyesebbek és legszerencsésebbek NFC-képes telefonokat nyerhettek.