Join, Do, Win - Rendhagyó Lenovo road show Kelet-Európában

forrás Prim Online, 2011. augusztus 17. 16:29

A Lenovo ma útnak indítja a “Lenovo DO Tour” elnevezésű road show-ját, mely Európa kilenc országába látogat el. A kifejezetten erre az útra tervezett kamion augusztus 25-én érkezik első állomására, Varsóba, majd tovább halad Csehországba, Szlovákiába, Magyarországra, Szerbiába, Romániába, Bulgáriába, Görögországba és végül az utolsó helyszínen, a törökországi Ankarában október 16-án mutatkozik be. A road show célja, hogy bemutassa a Lenovo legújabb termékeit és technológiáit, közelebb hozza a vállalatot a vásárlókhoz. Budapestre szeptember 16-án érkezik a kamion.

„A DO Tour a Lenovo stratégiájának egyik eleme, mellyel a ”DOer”-ekre szeretnénk fókuszálni.  Mi nem csak számítógépeket és notebookokat gyártunk, hanem segíteni is szeretnénk vásárlóinkat – függetlenül attól, hogy vállalkozóról, művészről, üzletemberről vagy diákról van szó –, hogy jobban teljesítsenek a munkájukban, és a Lenovo legújabb eszközeit használva valóra válthassák álmaikat” – nyilatkozta Biró Emese, a Lenovo Kelet-Európáért és Törökországért felelős marketing menedzsere. „Azt szeretnénk, ha a vásárlóink közelebbről megismerhetnék a legfrissebb termékeinket és technológiáinkat, így például legújabb noteszgépeinket, All-In-One számítógépeinket, nem is beszélve a tabletekről, amiket most mutatunk be az európai piacon.”

17 helyszínen 37 promóciós nap alatt a szervezők több tízezer látogatót várnak, köztük több száz üzleti partnert és újságírót. Minden egyes helyszínen a közönség:
-    kipróbálhatja a legújabb termékeket,
-    beszélgethet a Lenovo szakértőivel,
-    megismerheti és igénybe veheti a különleges ajánlatokat
-    élvezheti ”DOer”-ek előadásait (hazai zenészek, művészek, előadók)
-    részt vehet különleges játékokban, a szerencsések pedig ajándékokat nyerhetnek

A Lenovo DO Tour a világhálón is nyomon követhető lesz. A www.lenovodotour.com/hu oldalon az érdeklődők a road show-val kapcsolatos aktuális információk mellett hamarosan egy játékot is találnak. Az online versenyben kilenc kihívásra lehet nevezni olyan témákban, mint például a környezetvédelem, oktatás, egészség és fitness, technológia vagy a művészet és dizájn. A nyertesekre számos Lenovo termék, fődíjként pedig egy egyhetes pekingi utazás vár.