Offenzívában a magyarországi közösségi vásárló oldalak

forrás Prim Online, 2011. október 25. 14:04

A brands.hu sajtótájékoztatóval, a Bónuszbrigád sajtóközleménnyel  igyekszik a reflektorfényt a közösségi vásárlásokat lebonyolító oldalakra ráirányítani, és bemutatni, miképp váltak ezek a modellek néhány év alatt sikertörténetté.

 

- A Magyarországon elsőként indult közösségi webáruház, a brands.hu három év alatt 600.000 új tagot regisztrált, több mint 300 márka termékeit kínálja, az idén a számlaforgalma a tavalyi duplája lesz, eléri a 700 millió forintot - számolt be a cég sajtótájékoztatóján Weiler Péter, a brands.hu, illetve a tulajdonos Habostorta Kft. ügyvezető igazgatója kedden. A webáruház átalagosan 30 százalékos jutalékkal működik, így az idei számlaforgalomból mintegy 210 millió forint lesz a saját bevétele, míg az üzleti eredménye 20 millió forint. Ugyanakkor a cég évente 30-40 millió forintot költ fejlesztésre.

 

A sikeresnek ítélt magyar piaci növekedést követően ugyanis a brands.hu megjelenik a nemzetközi piacokon is, az idén Ausztria, Szlovákia és Románia területén BrandsClub néven kezdi meg tevékenységét.

 

A Bónusz Brigád mai sajtóközleménye új kényelmi szolgáltatásokról és hűségprogramról szól. A hűségprogram keretében a vásárlói közösség tagjai a megvett bónuszok számától és értékétől függően bronz, ezüst, arany, illetve platina fokozatot érhetnek el, amelyekhez exkluzív ajánlatok, Bónusz Brigád eseményekre szóló VIP belépők, valamint ajándékok és lejárt bónusz visszatérítési lehetőségek tartoznak. Az új kényelmi szolgáltatások egyike szintén bónuszok érvényességének lejártához kapcsolódik: ezentúl a bónuszok érvényességének félidejében automatikusan figyelmeztetik a felhasználókat a már megvásárolt, de még be nem váltott bónuszok felhasználására. A másik új kényelmi funkció a fizetési lehetőségek további bővülését hozó MasterCard Mobile fizetési rendszer bevezetése, amely a közösségi vásárló oldalak közül először a Bónusz Brigádnál érhető el.