Sicontact: új marketingstratégiához új emberek

forrás Prim Online, 2011. november 23. 10:34

Azzal, hogy az ESET szoftverek is bekerültek a központosított közbeszerzési eljárásban beszerezhető termékek körébe, a magyarországi képviselet, az átfogó biztonsági alkalmazásokat forgalmazó Sicontact is elérkezettnek látta az időt, hogy a lakossági piacon megszerzett pozícióját tovább ápolva, erőteljesebben forduljon az intézményi és vállalati piacok felé. A megváltozott marketingstratégiához szükséges személyi döntések is megszülettek: Csiszér Béla ügyvezető a közelmúltban a cég marketing és PR munkájának vezetésére Takács Viktóriát (képünkön) nevezte ki, a cég PR/kommunikációs tevékenységének támogatását pedig az aPRok kommunikációs csapatára bízta.

Az ESET legnépszerűbb terméke, a köztudatban egyszerűen csak NOD32-ként ismert vírusirtó a magánfelhasználók körében az elmúlt évtizedben olyan sikeres volt, hogy a Sicontact a magyarországi biztonságtechnikai szoftverek fogalmazói közül forgalomnövekedés szempontjából az első helyre került. Bár kommunikációs szempontból a KKV, és általában a vállalati- illetve intézményi piac kisebb hangsúlyt kapott korábban a Sicontactnál, a termék innovatív jellemzői és megbízhatósága miatt mégis sok vállalat döntött úgy, hogy az ESET szoftverek megoldásaira bízza számítógépeinek védelmét.

 

„A lakossági piac továbbra is nagyon fontos számunkra” – nyilatkozta Takács Viktória – „de egy sor piaci változás azt üzeni, hogy tudatosabban foglalkozzunk az intézményi és a vállalati felhasználói körrel. Az egyik nagy változás, hogy már a Sicontact is a központosított közbeszerzési eljárás beszállítói közé tartozik, továbbá maga a fejlesztő cég, az ESET is egyre nagyobb figyelmet fordít termékeinek úgynevezett Business Edition verzióira.”

 

Az új marketingigazgazó az ELTE Bölcsészkarán diplomázott 2003-ban, itt végezte el a kulturális menedzser szakot is. A szakember az elmúlt tizennégy évben a reklám-marketing szakma szinte minden területén dolgozott, média- és ügyféloldalon egyaránt, de a vállalati marketinget, azon belül is a stratégiai marketinget érzi magához a legközelebb.

 

Az új marketingstratégia kommunikációjának támogatását a Sicontact az aPRok csapatára bízta, a sajtóval való kapcsolattartást a jövőben Jávor Zsófia, senior PR specialista látja majd el, aki az elmúlt években olyan cégek kommunikációjának eredményességéért dolgozott ügynökségi vonalon, mint a Deloitte, vagy a Magyar Suzuki Zrt.