Folytatódik a Telenor-Tesco frigy

forrás Prim Online, 2011. november 23. 14:02

A jövőben is folytatódik az immár hétéves együttműködés a Tesco és a Telenor között. A mobilszolgáltató az áruházlánc egyedi igényeire szabott, rugalmas és innovatív megoldásokkal váltja ki a helyhez kötött, vezetékes hangalapú szolgáltatásokat.

A Tesco Magyarország egyik legnagyobb munkaadójaként több mint 100 településen, közel 22 ezer munkavállalót foglalkoztat. Egy ekkora vállalatnak az összehangolt és hatékony munkavégzés érdekében, a különböző pozícióknak megfelelően, az irodai vagy áruházi munkához igazított, egyedi mobilkommunikációs megoldásokra van szüksége, melyeket a Telenor 7 éve kimagasló szinten biztosít. Az együttműködés folytatásaként a Telenor több mint 10 000 a Tesco dolgozónak biztosított előfizetéssel igyekszik eleget tenni  az áruházlánc elvárásainak.

A Tesco a Telenor legnagyobb olyan ügyfele, aki megvalósította a szolgáltató által is támogatott mobilitási koncepciót, azaz az áruházlánc dolgozói munkájuk során a hangalapú szolgáltatások terén – kiváltva a vezetékes infrastruktúrát – kizárólag mobilkommunikációs szolgáltatást vesznek igénybe. Ehhez a Telenor az előfizetések mellett olyan virtuális mobil alközpontot biztosít, amely minden olyan funkció ellátására képes, ami a vezetékes alközpontoknál megszokott, sőt mivel a virtuális alközpont üzemeltetése ügyféloldali beruházás nélkül valósítható meg, a több mint 185 telephellyel rendelkező Tesco számára számottevő megtakarítást is jelent.