Adverticum AdServerre váltott a CEMP Sales House

forrás Prim Online, 2012. február 7. 12:13

Idén, február elejétől az Indexet is képviselő CEMP Sales House is az Adverticum AdServerét használja a portfóliójába tartozó online médiumok hirdetéseinek kiszolgálásához. A magyar központú regionális online média vállalatcsoport közel 3 év után váltott a magyar fejlesztésű Adverticum AdServerre.

A CEMP Sales House meghatározó szereplője a hazai internetes médiapiacnak, értékesíti többek között az Index, Velvet, Totalcar, SportGéza portálcsoport és a köré épülő közösségi szolgáltatások, például a Blog.hu és az Indavideó médiafelületeit.


A CEMP Sales House értékesíti továbbá a Napi Gazdaság és InfoRádió online, Dívány, C-Travel, Ongo, Travelo, Honfoglaló weboldalak, valamint a 2012. januártól a MTVA online kiadványainak hirdetési felületeit is.

Az Adverticum a CEMP Sales House-zal kötött együttműködésével megerősítette magyarországi piacvezető szerepét az online média hirdetéskiszolgálás területén. Jelenleg a nagy hazai tartalomszolgáltatók közül többek között az Origo, Sanoma, Ringier, HVG, Femina, Expressz, Vatera, Hasznaltauto.hu, Ingatlan.com mellett az Evo Média, NEO és az Infinety is az Adverticum AdServerét használja a hirdetései kiszolgálásához és menedzseléséhez.

 „Az Adverticum sikerét elsősorban az egyedi igények kielégítésére fogékony rugalmas fejlesztőcsapatnak, és az ügyfélszolgálati munka személyes jellegének tudjuk be” – nyilatkozta Szutor Ferenc, kereskedelmi igazgató.

„Számunkra a legfontosabb a felhasználóinkkal való napi szintű kapcsolattartás, munkafolyamataik alapos megismerése és segítése, hiszen így tudunk mi is teljeskörű szolgáltatást nyújtani.” – tette hozzá Balatoni Emese, ügyfélkapcsolati igazgató.