Új marketing igazgatóval erősít a UPC

forrás Prim Online, 2012. június 12. 08:09

Júniustól Záprel Zsolt marketing szakember, a T-Online korábbi marketing vezérigazgató-helyettese, a McCann Erickson reklámügynökség eddigi ügyvezetője tölti be a UPC Magyarország marketing- és tartalomfejlesztési igazgatói tisztségét.

A fizikus és marketing végzettségű szakember közel 13 évet töltött a British American Tobacco-nál, ahol a kereskedelem, értékesítés, piackutatás, trade- és márkamarketing területeken szerzett tapasztalatot, Magyarországon és külföldön. 2005-2006-ban a T-Online marketing vezérigazgató-helyetteseként többek között a szélessávú hozzáférés növelését és az IPTV bevezetését irányította, majd 2007 júliusától öt éven át a McCann reklámügynökséget vezette.

A kábeltelevíziós, internet- és telefonszolgáltató UPC-nél Záprel Zsolt feladata az éles távközléspiaci versenykörnyezetnek megfelelő, teljes körű marketing és tartalomfejlesztési stratégia meghatározása, a marketing szervezet ehhez való hozzáigazítása és hatékony irányítása, valamint a további innovatív termék- és tartalomfejlesztés felügyelete.

Zsolt 45 éves, négy gyermek édesapja.