VisionCube-Oracle együttműködés

Harmat Lajos, 2000. június 24. 11:16
A VisionCube Management Solutions, az ügyfélkezelő alkalmazások vezető szolgáltatója bejelentette együttműködésről szóló megállapodását a legnagyobb magyarországi e-kereskedelmi megoldásokat szállító Oracle Hungaryvel.
Az Oracle választását a teljeskörűbb Customer Relationship Management (CRM) megoldás keresése indokolta. Az Oracle CRM szolgáltatások nem csupán az ügyfélszolgáltatással járó költségeket csökkentik, de maximalizálható a keresztértékesítés valószínűsége is, ezzel pedig javítható az ügyfél elégedettsége és csökkenthető annak kockázata, hogy más vállalathoz fordul.

A VisionCube Management Solutions az egyetlen olyan szállító, mely információs adatbázisra épülő, előre strukturált alkalmazást kínál, amely lehetővé teszi a vállalatok ügyfélközpontú stratégiájának gyors bevezetését. Előrejelzések szerint a magyar piaci verseny egyre intenzívebbé válik, és a legtöbb vállalat nagyobb hangsúlyt fog helyezni az ügyfelek elégedettségére, megtartására és a hatékony ügyfélszolgálatra. Jelenleg csak az Oracle és a VisionCube rendelkezik olyan megoldással, mellyel a cégek külön-külön mérhetik ügyfeleik „értékét”. Hatalmas versenyelőnyre tehetnek szert ezen vállalatok, amennyiben képesek értékesítési, marketing és egyéb tevékenységük során aktívabban, intelligensebb módon reagálni ügyfeleik elvárására. A VisionCube magyarországi képviseletét a Total Solutions Kft. látja el.