Virtuális telefonközpontot adományoz a Magyar Telekom lelkisegély-szolgálatoknak

forrás Prim Online, 2012. augusztus 30. 10:18

A Magyar Telekom zártkörű pályázatot írt ki, amellyel telefonos lelkisegély-szolgálatot nyújtó civil szervezetek munkájához kíván támogatást nyújtani. A nyertes pályázók két évig havidíj-menetesen vehetik igénybe a Telekom Virtualoso VoiceCenter szolgáltatását. Az elbírálás során olyan szervezetek kerülnek kiválasztásra, amelyek hozzájárulnak a fenntarthatósági elvek minél szélesebb körbe való eljuttatásához, továbbá segítik a társadalmi értékek hosszú távú megőrzését.

A Magyar Telekom a pályázatával olyan alapítványokat, civil szervezeteket kíván támogatni, akik telefonon keresztül nyújtanak lelkisegély -szolgálatot, tanácsadást.  A pályázat ahhoz kíván hozzájárulni, hogy az egyébként igen kevés büdzsével működő, de a társadalom számára fontos, és nélkülözhetetlen szolgáltatást nyújtó civil szervezetek még hatékonyabban és szélesebb körben végezhessék munkájukat. A sikeres pályázók 24 hónapon át használhatják majd havidíj-mentesen a Telekom Virtualoso VoiceCenter szolgáltatását. A Virtualoso VoiceCenter számukra azért nyújt majd nagy segítséget, mert olyan virtuális híváskezelő rendszer, amellyel gyorsan és hatékonyan kezelhetők a bejövő hívások, így nem vész el egyetlen rászoruló hívása sem. A segítséget kérők hívását mindig fogadni tudja, foglalt vonal esetén átirányításra is lehetőséget kínáll, vagy visszahívást is felajánlhat a rendszer. Az ügyfélszolgálati kapacitás dinamikusan bővíthető, a beállítható mellékek száma egyszerűen variálható.

A pályázatra azok a non-profit szervezetek pályázhatnak, amelyek a vállalattól közvetlen felkérést, meghívást kaptak, és a Magyar Telekommal jelenleg is kapcsolatban állnak a hello holnap!  kezdeményezés révén. A Magyar Telekom a sikeres pályázókkal adományozási megállapodást köt, melyben lefekteti a megítélt támogatás felhasználására vonatkozó feltételeket.