Megállapodás a DoubleClick és a RealNetworks között

MTI Sajtóadatbank, 2000. július 3. 08:25
A DoubleClick, az internet vezető reklámmegoldásokat kínáló vállalkozása és a RealNetworks, Inc., az internet elismert médiacége bejelentette, hogy globális, a világ tizenhat országára kiterjedő reklámeladási partnerkapcsolatatra léptek.
A megállapodás szerint a DoubleClick hirdetési, szponzori és elektronikus kereskedelmi megoldásokat árusít majd a Real.com nemzetközi hálózatának felhasználásával - az Egyesült Államok kivételével a világ 16 országába. Így kibővül az a kapcsolat, mely szerint a RealNetworks az Egyesült Államokban a DART-ot, a DoubleClick élenjáró, a mai ismeretek szerint legjobb reklámcélzó és jelentéskészítő technológiáját alkalmazza.

A DoubleClick globális reklámeladási erőfeszítései több mint 4700 - bevételeinek maximalizálására törekvő - hirdetőt érintenek szerte Európában (Ausztria, Franciaország, Németország, Olaszország, Hollandia, Spanyolország, Svédország, Svájc), A Távol-Keleten (Kína, Hong-Kong, Korea, Szingapúr, Tajvan) és Dél-Amerikában (Brazília, Mexico). A partnerkapcsolat lehetővé teszi, hogy több hirdető érje el a RealNetworks gyorsan növekvő audio- és video-előfizetői körét.

A DoubleClick's International Network több mint 1200 kiadót képvisel, melyek között olyan nevek találhatóak, mint az Alta Vista, a MacroMedia, az EDGAR Online, a Sega Europe, az MTV Europe, a Wired Japan és a CNET Japan. Ez a hálózat a DoubleClick DART technologiai platformját használja - lehetővé téve a hirdetőknek, hogy globális vásárlásaikat minden nagyobb piacon egyetlen kapcsolódási ponton keresztül bonyolítsák. A RealNetworks most tető alá hozott partneri szerződése egyike azon globális üzleteknek, mint amit korábban a Disneyvel, a MacroMediával, a Nasdaq-kal, az MTV-vel vagy a Boxmannal kötöttek. A DART-ot használják a DoubleClick Network minden web-oldalán és azokon az oldalakon is, melyek a saját maguk által eladott hirdetést tartalmazzák.