Kibertámadás érte az Adobe-ot
Az Adobe tegnap közölte, hogy hackertámadás áldozata, melynek során mintegy 2,9 millió felhasználó adatait lopták el.
A támadás során ellopták a vállalat egyes ügyfeleinek a felhasználónevét és a jelszavát, valamint a bankkártyájának kódját is. Emellett a számítógépes hackerek a vállalat néhány népszerű számítógépes termékének a forráskódjait is ellopták.
Az Adobe úgy próbál védekezni, hogy felhasználóinak jelszavát letiltotta, így a belépésnél újat kell választaniuk – erről e-mailben kapnak értesítést. Azt is javasolják a felhasználóknak, hogy más oldalakon is, ahol hasonló azonosítót használtak, változtassák meg belépéshez használt jelszavukat. Emellett a károsult felhasználók számára egy éves ingyenes hitelkártya figyelést kínál, hogy biztosítsa őket afelől, a jövőben rosszindulatú vásárlások nem történnek majd.
Az ellopott forráskódok között ott szerepelt az Acrobat, a ColdFusion és a ColdFusion Builder is, ám ez a része a dolognak nem érinti a károsult felhasználókat. Inkább az aggasztó, hogy nem tudni, összesen hány programról van szó.
Az első és alapvető lépés ebben az esetben is, hogy megváltoztassák a jelszavakat, de ez ennnél sokkal bonyolultabb feladat, hiszen a hackerek a forráskódok segítségével további résekre bukkanhatnak.
A szoftver.hu oldalán olvashatjuk, hogy az USA törvényhozása, valamint a Fortune 100-as listáján szereplő cégek közül 75 a ColdFusion programot használja.
Forrás: Techspot.com
Kapcsolódó cikkek
- Távoli zárolás funkció az Android Eszközkezelőben
- Magyarországot is egyre több és egyre súlyosabb kibertámadások érik
- Az online csalások áldozatainak 41 százaléka sosem látja viszont pénzét
- Kortárs dizájn a HP konvergens infrastruktúrájára szabva
- Termékbejelentések a G Datától
- Ha van pénzed és infrastruktúrád, uralod a kiberteret
- Taroltak a kártevővel fertőzött weboldalak
- Kiberkémkedési kampányt azonosított a Kaspersky Lab
- Legmagasabb szintű biztonsági tanúsítványt kapott a Cyberoam
- Új HP termékek, hogy megzavarjuk támadóinkat
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Eldőlt, hogy kik képviselik Magyarországot a Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpián
Két magyar csapat jutott tovább a Szíriában megrendezésre kerülő Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpiára (IIOT). A világverseny nemzeti előválogatójaként szolgáló Kódkupát március 10-én rendezte meg a Neumann Társaság az Algo Pro Club és a Budapesti Fazekas Mihály Gimnázium együttműködésével. A hiánypótló csapatverseny nagy hangsúlyt helyez a csapattagok közötti kooperációra, ami a vállalati munkakultúrára is felkészíti a fiatalokat.
MI festőrobot szórakoztatta a nézőket a Magyar Ifjúsági Robot Kupán
Az előző évek közkedvelt versenyszámaival, így többek közt a robotszínházzal, robotfocival és a menekítő robotok mérkőzésével zajlott le a 17. Magyar Ifjúsági Robot Kupa (MIRK) Nyíregyházán. A versenyt a Neumann Társaság megyei szervezete, a Nyíregyházi Egyetem és a Magyar Robot Kupa Alapítvány szervezésében, a Neumann Társaság kiemelt szakmai támogatásával bonyolították le.
Újabb Apple Premium Partner üzlettel erősít az iSTYLE a Westendben
Az iSTYLE, az Apple termékek vezető hazai viszonteladója, a mai napon megnyitotta második Apple Premium Partner üzletét a Westend City Centerben. A lépés fontos mérföldkő az iSTYLE életében, hiszen az új flagship store árukínálata, magasan képzett munkatársai és minőségi szolgáltatásai még közelebb hozzák az ikonikus Apple Store-ok vásárlási élményét a hazai közönséghez.
Google atombomba: kombinált Core, Spam és HCU algoritmus frissítés egyszerre
A Google a tegnapi napon bejelentette, hogy több intézkedést is bevezet, amelyek célja a keresési eredmények minőségének javítása.
Átadták a Marketing Diamond Awards győzteseinek járó díjakat
Február 7-én, a MARKETING TRENDFORUM keretén belül, az ETELE CINEMA-ban rendezett eseményen adták át a Marketing Diamond Awards 2023-as elismeréseit. Idén a Pentacom lett az „Az Év Ügynöksége”, míg a Billingo Technologies Zrt. érdemelte ki az „Az Év Vállalata” díjat. A 34 tagú, meghatározó hazai hirdetőkből és ügynökségi szakemberekből álló zsűri szavazatai alapján „Az Év Marketingnagykövete” címet a Kiszervezett Marketing kapta.