Az iPhone 5S rávert az 5C-re

Czipperer Dia, 2013. október 15. 14:02

Több mint kétszer annyi iPhone 5S modellt adtak el eddig, mint iPhone 5C készüléket. Hiába tehát a kedvező ár, az Apple felhasználók számára nem ez a döntő.

A Consumer Intelligence Research Partners (CIRP) adatai alapján a szeptemberi iPhone eladások 64%-át az 5S modell tette ki, míg az 5C csupán 27%-ot. Az iPhone 4S-et is vásárolják még a felhasználók, szeptemberben az eladások 9%-át ez a modell tette ki. Érdekes, hogy az iPhone 5-ről nincsenek adatok, miközben tavaly jobban indult, mint most az 5S (akkor az eladások 68%-át generálta).

 

 

Ám arról ne feledkezzünk el, hogy amikor kijött az iPhone 5, nem kísérte „konkurens” modell, ám most az 5S az 5C-vel osztozik az Apple userek kegyei, szemlátomást jó tempót diktálva.

 

Bár az 5C modell még igencsak lemaradásban van, ám a CIRP társalapítója szerint – akik a felmérést végezték –, idővel az olcsó iPhone is egyre nagyobb szeletet hasít ki magának az iPhone eladásokból, de egyelőre a zászlóshajó modellt vadásszák főként az emberek.

 

Forrás: Mashable.com

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05