Hazánkban is kapható a Sony SmartWatch 2
A Sony tegnap bejelentette, hogy hazánkban is elérhető a SmartWatch 2, amely jelenleg az egyetlen vízálló okosóra a piacon.
A Sony piacvezető a csuklón viselhető okos kiegészítők között, első okosóráját 2007-ben dobta piacra. A SmartWatch 2 képviseli a Sony SmartWatch termékcsaládjának második generációját, és elődjének sikerét próbálja folytatni, amelyre a felhasználók több mint egymillió alkalmazást töltöttek le az elmúlt évben.
Stefan K. Persson, a Sony Mobile Communications kiegészítőkkel foglalkozó üzletágának vezetője kiemelte, hogy a SmartWatch 2-vel a vásárlók visszajelzéseire szerettek volna reagálni, és minden eddiginél egyszerűbbé tenni ezeket az alap tevékenységeket számos kisegítő alkalmazással.
„A vásárlók szerettek volna egy stílusos, mégis praktikus kialakítású, hosszú üzemidővel bíró okosórát - és mi pontosan eszerint terveztük meg a SmartWatch 2-t. A rugalmasságot is szem előtt tartottuk – így ez az eszköz szabadon használható bármelyik androidos okostelefonnal, az egyre több saját készítésű, illetve külsős fejlesztőktől származó alkalmazások pedig új lehetőségeket nyújtanak a mindennapi mobilhasználatban.” – mondta.
Mostantól akár a zsebünkben is tarthatjuk a telefonunkat
A Smartwatch2 létrehozásánál arra törekedtünk, hogy a felhasználóknak kevesebb alkalommal kelljen elővenniük telefonjukat, és a SmartWatch2-vel kiválthassák, illetve kiegészíthessék a leggyakrabban okostelefonnal végzett tevékenységeiket. A készülék másodpercek alatt bekapcsolható, és a vásárlók máris olvashatják az sms-eket, megnézhetik e-maileket. Ezen felül a Gmail, Facebook és Twitter értesítéseket (Twitternél akár re-tweetelhetnek is), fogadhatják, vagy akár el is utasíthatják a bejövő hívásokat, sőt le is némíthatják a telefonjukat. Az NFC technológiának és az egy érintéses csatlakozásnak köszönhetően ez a vezeték nélküli kiegészítő ideális választás olyan nagy kijelzős készülékekhez, mint például az Xperia™ Z Ultra, főleg azokban az élethelyzetekben, amikor különösen fontos a diszkrét telefon használat.
Szép, tartós külső
A SmartWatch 2 ugyanazt a dizájnt képviseli, mint a legújabb Sony Xperia okostelefonok. A vékony minimalista megjelenés, a por-, és vízállóság, illetve a Sony védjegye, az alumínium bekapcsoló gomb már mind-mind ismerős lehet. Az IP 57 minősítésnek köszönhetően ez a por-, és vízálló okosóra akár fél órát is kibír édesvízben egy méter mélyen. A SmartWatch 2 számos divatos szíjjal tehető változatosabbá. Kapható hozzá többek között rozsdamentes acél, barna vagy fekete bőrszíj vagy akár 5 különböző színű szilikonpánt is. A Sony ezen kívül szabvány – 24 mm széles – szíjvastagságúra tervezte a készüléket, így a vásárlók tetszésük szerint választhatják ki, milyen szíjjal szeretnék viselni a SmartWatch 2-t.
A leghosszabb üzemidővel bíró okosóra
A korábbi okosórák felhasználói visszajelzéseit figyelembe véve a Sony keményen dolgozott azon, hogy meghosszabbítsa a SmartWatch 2 üzemidejét. A transzflexív kijelző fényvisszaverő elemeket használ, hogy erős napsütésben, háttérvilágítás nélkül is jól olvasható legyen a kijelző, az energiatakarékos processzor pedig lehetővé teszi az optimális üzemidő elérést. Ezeknek köszönhetően sikerült elérni, hogy a készülék (normál felhasználási körülmények között) akár 4 napig is kibírja töltés nélkül.
Android alapú nyitott ökoszisztéma
A SmartWatch 2 minden olyan androidos telefonnal kompatibilis, amelyen legalább Android 4.0 (Ice-cream sandwich) vagy újabb verzió fut. A fejlesztők számára ez lehetővé teszi, hogy az órát, mint egy második kijelzőt használhassák alkalmazásaikhoz. Rezgő funkcióval is rendelkezik, melyet a fejlesztők a különböző értesítéseknél használhatnak fel. A gyorsulásmérőt pedig plusz érzékelőként használhatják a fizikai aktivitást mérő alkalmazások esetén.
A SmartWatch 2 bevezetésekor a felhasználók több mint 40, teljesen optimalizált alkalmazásból választhatnak, valamint a készülék kompatibilitása miatt használhatják a készülék elődjéhez tervezett további 300 alkalmazást is. A Sony az augusztusi SmartWatch2 SDK bemutatása óta dolgozik együtt külsős fejlesztőkkel azért, hogy minél több SmartWatch 2-re optimalizált alkalmazás készülhessen el. Az Xperia okostelefonokba gyárilag telepített, vagy a Google Playről letölthető Sony SmartConnect alkalmazás keresési funkciójával könnyedén megtalálható minden kompatibilis applikáció.
A Sony SmartWatch2 főbb tulajdonságai
• Fényes kijelző (nagyfényben is olvasható)
• A leghosszabb üzemidejű okosóra (a töltöttségi szint jelző mutatja, az alacsony töltöttséget)
• Vízálló (IP57)
• Egyszerű beállítás (NFC párosítás és kapcsolódás)
• Önálló óra funkció
• Szabványos micro USB kábel a töltéshez
• Felhasználói felület hasonlít az Android felülethez, így könnyebben kezelhető
• Nagyobb kijelző és felbontás (1,6 inch, 220 x 176 pixel)
• Kiváló minőségű anyagok (alumíniumváz és rozsdamentes acél szíj)
• Kiterjesztett kompatibilitás (működik a legtöbb androidos telefonnal)
• Cserélhető szíjak - személyre szabható bármilyen szabványos 24 mm-es szíjjal
Kapcsolódó cikkek
- Egyedülálló hangélmény Sony zenelejátszókkal
- Regionális megállapodás az AXN és a Sony Mobile között
- Hazánkban is bemutatkoztak a Firefox mobilok
- Nem kedveljük a mobilappokat?!
- Itthon is megkezdi hódító útját a Lumia 1020
- Három az egyben zenei élmény a Sony Walkman WH szériával
- Magyarország jó úton jár a megújuló energiaforrások hasznosításában
- Hazánkban is teljes körűvé vált a Canon CPS szerviz
- Új Sony találmány: Okostelefonból prémium fényképezőgép
- Igazi fényképezőgép-élményt nyújt a vízálló Sony Xperia Z1
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Terjednek az alacsony kódú technológiák
Az elmúlt években állandó slágertéma volt a globális informatikushiány, majd elkezdtek záporozni a hírek a techszektorban zajló tömeges elbocsátásokról és a szakértők máris a vészharangokat kongatták. A fordulatot a legtöbben a mesterséges intelligencia számlájára írják, ugyanakkor egyre nagyobb szeletet hasítanak a piacból a low-code platformok is. Ezekkel minimális kézi kódolással fejleszthetünk gyorsan és hatékonyan, miközben rugalmasan alkalmazkodhatunk a változó igényekhez és egyszerűen hangolhatjuk össze az üzleti és technológiai szempontokat.