Pr-ügynökséget választott az AGRO.bio Hungary Kft.

B&D ComMedia segíti a fenntartható mezőgazdasági szakértő munkáját

forrás: Prím Online, 2013. november 13. 07:41

A B&D ComMedia ügyfélköre újabb magyar céggel bővült. Teljes körű, integrált pr-kommunikációjának tervezésére és megvalósítására kötött együttműködési szerződést az AGRO.bio Hungary Kft. a kommunikációs irodával. Az ügynökség elsődleges feladata az AGRO.bio Kft. – a fenntartható mezőgazdaságért tett – tevékenységének minél szélesebb körben való megismertetése.

2001-ben alakult AGRO.bio Hungary Kft. 2013 novemberétől a B&D ComMedia Kommunikációs Irodát választotta pr-ügynökségének. A vállalat komplex mikrobiológiai megoldásokat nyújt a mezőgazdaság és a környezetvédelem területén, amelyek természetes módon biztosítják a talajok tápanyag szolgáltató képességét és javítják a termékenységét.

 

A fenntartható mezőgazdaságért tett munkássága elismeréseként több díjjal is jutalmazták már a céget, legutóbb a MagyarBrands díjat vehették át a tulajdonosok. A cég BactoFil termékcsaládja idén elnyerte a II. FMCG Greennovációs Nagydíjat a Greennovatív Termék kategóriában, valamint az ezévi Magyar Termék Nagydíjjal is büszkélkedhet.

 

A B&D ComMedia életében igen nagy szerepet kapnak azok a cégek, akik hazánkban tevékenykednek, magyar embereknek adnak munkát, magyar terméket állítanak elő és mindehhez magyar know-how-t használnak. Az ügynökség munkatársai szívesen kötelezik el magukat ilyen cégek mellé és tesznek meg mindent azért, hogy a kommunikáció útján is támogatást nyújtsanak az eredményes működéshez. Ezt tükrözi a meglévő ügyfeleik listája is, hiszen a Szentkirályi Ásványvíz Kft., a Sága Foods Zrt., a HYD Rákkutató és Gyógyszerfejlesztő Kft. és a KÜRT Zrt. kommunikációját is ők kezelik.

 

Az AGRO.bio Hungary Kft. korábban nem dolgozott pr-ügynökséggel, az utóbbi években elsősorban médiafoglalások keretében kommunikált. Az AGRO.bio Kft. a sajtó figyelmének és a publicitás növelésének érdekében bízta meg a jelentős referenciákkal, kiváló szakmai tapasztalatokkal és sajtókapcsolatokkal rendelkező B&D ComMediát. Az ügynökség segítségével szeretnének nemcsak az agrárszakmai körökben, hanem a fogyasztók körében is ismertebbé válni, hiszen az élelmiszerek minősége nem a feldolgozó és gyártó üzemekben, hanem már a termesztésnél eldől.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09