A Xerox a bevételek növelésére összpontosít
A napokban tartotta a Xerox befektetői konferenciáját, ahol bejelentették, hogy a cél 2017-re, hogy 56 százalékról 66 százalékra növeljék a szolgáltatásokból befolyó bevételeket. Rövidtávú cél, hogy a vállalat működési cash flowja - a pénz, amely finanszírozza a beruházásokat, a termelést és a pénzügyi befektetéseket – 2014-ben elérje a 2 milliárd dollárt, ami 200 millió dolláros többletet jelent az idén várt eredményhez képest.
A Xerox befektetői konferenciáján a vállalat elnök-vezérigazgatója, Ursula Burns beszélt arról, hogyan tervezik a bevételek növelését az elkövetkezendő években. Szerinte három fő területre kell összpontosítaniuk.
Egyrészt szélesíteniük kell a szolgáltatási palettájukat és üzleti szolgáltatásokká kell formálniuk minél több fejlesztésüket az oktatás, a közlekedés, a szállítás és az egészségügy terén. Ez utóbbi kapcsán mutatták be a napokban Amerikában a Medicaid Management Information System szoftveres megoldást, amely segít az egészségügyi dolgozóknak abban, hogy kiszűrjék többek közt a gazdasági visszaélésekre utaló próbálkozásokat.
Másrészt Burns szerint folytatni kell az innovációs beruházásokat a dokumentumkezelési megoldásokat érintően. Ezen a területen az outsourcingra, a munkafolyamatok automatizálására és a mobilizáció iránti igény erősítésére fókuszálnak.
Harmadrészt a technológiai elsőség megőrzését jelölte meg célként a Xerox elnök-vezérigazgatója, aki úgy látja, hogy a nyomdaiparban a jövőben is a személyre szabott nyomtatás lesz a meghatározó. Ennek ismeretében a Xerox víznélküli és tintasugaras nyomtatás lehető legszélesebb portfoliójával igyekszik a kiszolgálni a nyomdaipari vállalkozások igényeit.
Kapcsolódó cikkek
- Európa legzöldebb irodája az SAP Hungary
- Hat százalékos bővülés az online és mobil hirdetési piacon
- Nő a kereslet a szélesformátumú nyomatok iránt
- A Lenovo az LG fölé kerekedett az okostelefon-piacon
- Pr-ügynökséget választott az AGRO.bio Hungary Kft.
- A Samsung a legjobb magyar elektronikus ügyfélkiszolgáló
- Twitter a tőzsdén: az első napon 73%-os növekedés
- Két új digitális nyomdagépet mutatott be a Xerox
- A Lenovo négy okoseszközt értékesít másodpercenként
- Percenként 700 Samsung készülék talál gazdára
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.