Egyetlen "szempillantással" lehet képet készíteni a Google okosszemüvegével
A felhasználók egyetlen szempillantással készíthetnek képet a Google cég okosszemüvegének segítségével. A vállalat szerint a Google Glass új funkciója gyorsabb mint a kamera gomb megnyomása vagy a hangvezérléses megoldás. Az okosszemüveg továbbá képernyőzároló funkcióval bővült és immáron a videókat lehet feltölteni és megosztani a YouTube videomegosztó portálon - adta hírül a BBC News.
A Google Glass piacra dobását a készülék privát szférára gyakorolt hatása miatti aggodalmak övezték, amelyek csak tovább erősödtek amiatt, hogy az eszköz képeket, videókat és adatokat tud gyűjteni majdnem mindenről, amit a felhasználó lát. Elemzők szerint az, hogy a felhasználók egyetlen pislantással képesek képeket csinálni, megnehezíti mások számára, hogy észrevegyék, ha éppen lefotózták őket.
A hordható technológiák piaca várhatóan erőteljes növekedésnek indul az elkövetkező években. A Nike cég októberben dobta piacra Fuelband nevű második generációs csuklószorítóját, amely segít a felhasználóknak nyomon követni saját fizikai aktivitásukat. Az amerikai Heapsylon vállalat pedig a közelmúltban jelentette be, hogy olyan érzékelőkkel felszerelt zoknit fejleszt, amely segít figyelemmel követni viselője egyensúlyát sétálás, vagy futás közben.
Kapcsolódó cikkek
- Nelson Mandela és Paul Walker a Google keresési listájának élén
- A Google megveszi a robotgyártó Boston Dynamicset
- Az ország legnagyobb szuperszámítógép-központja épül Debrecenben
- Egy jelszavak nélküli világ
- Tizenegy milliárd forintos egészségügyi informatikai fejlesztés indul
- Ezentúl saját Street View élményeinket is megalkothatjuk
- Szuperszámítógéppel veszi fel a harcot a szmog ellen Kína
- Levelezési és naptáradatainkat is menthetjük a Google Takeouttal
- Az első romániai személyi számítógép kifejlesztésére emlékeztek Kolozsváron
- Mesterjelszavas védelem Chrome-ra Windowson is
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: