Miért kevesebb a játék az újgenerációs konzolokra?

Egy lehetséges ok

Czipperer Dia, 2014. január 13. 15:41

Az Xbox One és a PS4 tavaly év végén kezdte hódító útját, még sincs annyi játék hozzájuk, mint elődjeikhez. Az okokat sokan a fejlesztési idő növekedésében látják.

Az előző generációs játékkonzolokra lényegesen egyszerűbb volt játékokat fejleszteni, a fejlesztők szerint bár könnyebb a korszerá x86-os hardverekre fejleszteni, jelentősen nőtt az ezekre szánt idő az újgenerációs szereplők (Xbox One és PS4) esetében. 

 

Bár minden fejlesztőnek megvan a maga módszere egy játék fejlesztésére, a Capcom elismerte, hogy az újgenerációs konzolok összetettsége akár 8-10-szeresére is megnövelheti egy-egy játék fejlesztési idejét.

 

Masaru Ijuin, a Capcom vezető menedzsere mindehhez azt is hozzátette, hogy egyértelmű, hogy a minőségnövekedés iránti igény és fejlesztői törekvés vezet oda, hogy a munkaórák száma is jelentősen növekszik, ám a végeredmény is ennyivel jobb lesz.

 

Természetesen, ez csak egy lehetséges ok, és elképzelhető, hogy sokancsak  kivárnak az igazán kreatív, jó ötletekkel, várják a fogyasztói visszajelzéseket, felmérik az igényeket stb. és csak később vetik bele magukat ebbe az egész újszerű terepbe.

 

Forrás: Übergizmo.com

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05