Új megoldás segíti az elektronikus számlázás bevezetését
A NETLOCK Kft. a MultiSoft Kft.-vel együttműködésben egy elektronikus számla- és másodbizonylat-hitelesítő modult fejlesztett ki a Microsoft Dynamics NAV vállalatirányítási rendszerhez. Az új modulnak köszönhetően a Microsoft ERP rendszerét használó vállalatok egyszerűen, alacsony költségek mellett vezethetik be az elektronikus számlázást.
"Az informatikát érintő fejlesztési beruházások során a döntéshozók általában olyan megoldás kiválasztására törekednek, amely zökkenőmentesen illeszkedik a meglévő infrastruktúrába. Amennyiben egy cég már rendelkezik egy bejáratott vállalatirányítási információs rendszerrel, az új funkciókat érdemes ezekbe a rendszerekbe integrálni. A MultiSofttal közösen kifejlesztett megoldásunk pontosan ezt teszi lehetővé a Microsoft Dynamics NAV felhasználói számára az elektronikus számlázás terén” – foglalta össze Szabó Zoltán, a NETLOCK Kft. termékmenedzsere.
A Microsoft Dynamics NAV ERP rendszer a kis-, közép- és nagyvállalatok körében egyaránt nagy népszerűségnek örvend, és számos iparági és speciális megoldással rendelkezik. A rendszer önmagában is képes elektronikus számlák generálására, ám ahhoz, hogy ez megfeleljen a hazai ÁFA törvényben leírt feltételeknek, elektronikus aláírással és időbélyeggel kell igazolni a dokumentum eredetiségét, hitelességét és sértetlenségét. Erről gondoskodik a NETLOCK Kft. és a MultiSoft együttműködésében készült, a Microsoft Dynamics NAV vállalatirányítási rendszerhez fejlesztett elektronikus számla- és másodbizonylat-hitelesítő modul. A moduláris kialakításnak köszönhetően a vállalatok számára rövid idő alatt, minimális fejlesztéssel kivitelezhető az áttérés az elektronikus számlázásra.
Kapcsolódó cikkek
- Győrben is sikeres a Citypass
- Papírmentes fuvarozás a NetLockkal
- Számos bizonytalanság az elektronikus számlázás körül
- Az XAPT felvásárolta az LLP Dynamics vállalatcsoportot
- Számlázz és fizess online!
- Továbbfejlesztették a Microsoft Dynamics NAV mobilalkalmazását
- Mobiltelefonos közlekedési jegyet fejleszt a NetLock
- Magyar Termék Nagydíjat kapott a CityPass
- Microsoft Dynamics CRM 2013, a személyes üzlet varázsa
- Tulajdonosi változás és vezetőváltás a NetLock Kft.-nél
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.