Új megoldás segíti az elektronikus számlázás bevezetését

forrás: Prím Online, 2014. február 19. 12:10

A NETLOCK Kft. a MultiSoft Kft.-vel együttműködésben egy elektronikus számla- és másodbizonylat-hitelesítő modult fejlesztett ki a Microsoft Dynamics NAV vállalatirányítási rendszerhez. Az új modulnak köszönhetően a Microsoft ERP rendszerét használó vállalatok egyszerűen, alacsony költségek mellett vezethetik be az elektronikus számlázást.

A magyar jogszabályok már több mint tíz éve lehetővé teszik, hogy a hazai vállalatok számláikat és másodbizonylataikat elektronikus aláírással és időbélyeggel hitelesítsék. Évről évre egyre több vállalat veszi át a gyakorlatot, ám az elektronikus számlázás hazai elterjedtsége még így is az európai uniós átlag alatt van. A NETLOCK Kft. és a MultiSoft Kft. közösen kidolgozott megoldása most egyszerűbbé teszi az elektronikus számlázási rendszer bevezetését a Microsoft Dynamics NAV vállalatirányítási rendszer felhasználói számára.

"Az informatikát érintő fejlesztési beruházások során a döntéshozók általában olyan megoldás kiválasztására törekednek, amely zökkenőmentesen illeszkedik a meglévő infrastruktúrába. Amennyiben egy cég már rendelkezik egy bejáratott vállalatirányítási információs rendszerrel, az új funkciókat érdemes ezekbe a rendszerekbe integrálni. A MultiSofttal közösen kifejlesztett megoldásunk pontosan ezt teszi lehetővé a Microsoft Dynamics NAV felhasználói számára az elektronikus számlázás terén” – foglalta össze Szabó Zoltán, a NETLOCK Kft. termékmenedzsere.

A Microsoft Dynamics NAV ERP rendszer a kis-, közép- és nagyvállalatok körében egyaránt nagy népszerűségnek örvend, és számos iparági és speciális megoldással rendelkezik. A rendszer önmagában is képes elektronikus számlák generálására, ám ahhoz, hogy ez megfeleljen a hazai ÁFA törvényben leírt feltételeknek, elektronikus aláírással és időbélyeggel kell igazolni a dokumentum eredetiségét, hitelességét és sértetlenségét. Erről gondoskodik a NETLOCK Kft. és a MultiSoft együttműködésében készült, a Microsoft Dynamics NAV vállalatirányítási rendszerhez fejlesztett elektronikus számla- és másodbizonylat-hitelesítő modul. A moduláris kialakításnak köszönhetően a vállalatok számára rövid idő alatt, minimális fejlesztéssel kivitelezhető az áttérés az elektronikus számlázásra.
 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.

2024. március 28. 11:50

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05