Már jövőre a táblagépek uralhatják a piacot
Az IDC legújabb jelentése szerint a mostani trendeket figyelembe véve már nem kell olyan sokat várni, akár már jövőre a tabletek kerekedhetnek felül a PC-kkel vívott „küzdelemben”.
Az IDC legfrissebb adatai szerint az amerikai felnőtt lakosság 42%-ának már van táblagépe, és előrejelzéseik szerint jövőre a PC-k eladási mutatóin is felülkerekedhetnek. Igaz, hogy a táblagép piac növekedési üteme lassul, viszont PC eladásai nagyobb mértékben csökkennek.
Az adatok szerint világszerte 6%-os csökkenés várható idén a PC-ket tekintve, 2018-ig pedig tovább hanyatlik az ágazat, egyedül a feltörekvő piacokon tapasztalható majd csekély növekedés.
A Statista adatai is ezt igazolják számunkra. Becsléseik szerint jövőre már világszerte több táblagép fogy majd, mint PC, 2018-ra pedig már jelentős fölénnyel vezetnek majd a tabletek, miközben a PC-piac – beleértve az asztali gépeket és laptopokat – egyre inkább lefelé ívelő pályán halad.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- A táblagépek vetnek véget a PC-korszaknak (1. rész)
- A táblagéppiac számokban
- A WhatsApp számokban
- Jól teljesít a Lenovo
- Terjednek a táblagépek – nőtt az eladott kütyük száma
- Oktatási eszközök legújabb generációja az Inteltől
- Halkabb, hosszabb üzemidejű táblagépek, PC-k készülhetnek
- Minden negyedik elektronikai készülék megsérül
- Hogyan tudhatja digitálisan is biztonságban családját?
- USA: a legtöbben mobilon lógnak a közösségi oldalakon
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.