G-SHOCK – 30 éves múlttal a háta mögött
A teljesítmény számokban
Több mint harminc éves a G-SHOCK karóra, melyből eddig 70 millió darab talált gazdára. A vállalat infografikájából kiderül, hogy mire is képes ez a cseppet sem átlagos kütyü.
A Föld 100 országában jelen van a G-SHOCK karóra már több mint 30 éves.Ez idő alatt 70 millió darabot értékesítettek belőle, amely azt jelenti, hogy évente átlagosan 2,3 millió óra talált gazdára. Ezt a nem mindennapi karórát sokan szeretik: a sportolók, színészek, zenészek és a legkeményebb fizikai munkát végzők is.
Hogy miben rejlik a G-SHOCK titka? Sok tekintetben nem tud versenyezni vele egy hagyományos karóra, lássuk például miben:
- sosem késik, méghozzá olyannyira nem, hogy 100 ezer évnek kellene eltelnie ahhoz, hogy 1 másodperc késést is mutasson
- az időt pontosító rádiójeleket 6 jeladótól veszik a világ különböző pontjairól
- pilótakarórái megfelelnek a legszigorúbb repülős szabványoknak és előírásoknak
- vannak olyan modellek, amelyek ár-apály adatokat is képesek megjeleníteni akár 149 helyszínen
- a hőmérős változatok 80 fok mérési tartományban, -20 és +60 Celsius-fok között mérnek
- még kétévnyi teljes sötétség után is képesek megjegyezni a pontos időt a Solar modellek
Íme az inforgrafika:
Kapcsolódó cikkek
- Klein Dávid a Mount Everesten teszteli a G-SHOCK karórát
- Gyermekfigyelő karóramobilt dobtak piacra Kínában
- Itt van a blueetooth-os G-SHOCK karórák második generációja
- A Samsung is okos karórán dolgozik
- iPod Nano Motorola módra? – MotoACTV
- Az idő pénz(tárca) is egyben...
- Érintőképernyős karóratelefon videohívással
- Toshiba hordozható készülékek a CeBIT-en
- MP3 lejátszóval ellátott karóra
- Jövő hónapban érkeznek a Microsoft SPOT karórák
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: