Szakmai díjat nyert Pécs mobileszközöket használó imázskiadványa

forrás: Prím Online, 2014. április 11. 09:19

mobileszközökben rejlő lehetőségeket kihasználva mutatják be Pécset abban a kiadványban, amely az Irány Pécs Turisztikai Nonprofit Kft. gondozásában jelent meg, és első díjat nyert az Iránytű 2014 - Turizmus Trend kommunikációs versenyén.

 

Az Iránytű 2014 - Turizmus Trend kommunikációs versenyének szakmai zsűrije a város imázs, területi marketing/print kategóriában az Irány Pécs Nonprofit Kft. „VISIT PÉCS SZELLEM/TÉR/KÉP” című kiadványát választotta az országban a legjobbnak. Ebben az alkotók párbeszédre buzdítva, interaktív megközelítésben mutatják be Pécset, a kultúra városát. Jelentős újításnak számítanak az oldalakon elhelyezett interaktív tartalmak, mint a dinamikus QR-kód, illetve a Layar mobilalkalmazás felületei, amelyek okostelefon vagy tablet segítségével varázsolják élővé a kiadványt.

 

A pécsi csapat (Kreatív.hu)

 

A QR-kódok segítségével zenéket hallgathatunk, a Layar alkalmazással pedig a tartalmakhoz kapcsolódó videoklipet nézhetünk meg mobileszközünkön. A multimédiás lehetőségek új dimenziót nyitnak a városmarketing, kiadványszerkesztés területén, hiszen egy nyomtatott kiadvány nemcsak írásban nyújt információkat az érdeklődők számára, hanem a városra jellemző egyéb impressziókat is átadhatja.

 

A Iránytű - Turizmus Trendet, a turisztikai vállalkozások kreatív marketing- és kommunikációs ötleteit díjazó versenyt, immár 10. éve rendezik meg. Az utazási irodák, nonprofit szervezetek (Tourinform, turisztikai hivatal, TDM-szervezet, egyesület), szállodák, továbbá az általuk megbízott kreatív és reklámügynökségek idén hat kategóriában nevezhettek a megmérettetésre. A versengésre 60 pályamű érkezett a pályázatot meghirdető, a Turizmus Trend szaklapot is kiadó Professional Publishing Hungary központjába.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09