Mobil interneten felügyeli felvonóit a finn KONE
A Vodafone mobil távközlési konszern M2M mobil adatátviteli platformját választotta a finn KONE felvonógyártó és épületgépészeti vállalat berendezései távfelügyeletének ellátására - közölte a mobiltársaság.
A Vodafone M2M (machine to machine - gépek közötti kommunikáció) platformja valós idejű mobil adatátviteli kapcsolatot bonyolít le különféle szenzorok, gépi berendezések és az irányító központok között: a KONE minden egyes felvonó egységébe beépített adat SIM-kártya a mobil távközlési hálózaton továbbítja az egység aktuális műszaki paramétereit a KONE irányító központjába, ahol az adatok elemzése és kiértékelése történik. Így a KONE egyetlen rendszerben, központilag lesz képes ellátni berendezéseinek globális felügyeletét ahelyett, hogy országonkénti partneri együttműködésekre kellene hagyatkoznia.
A finn KONE több mint 43 ezer alkalmazottjával a világ egyik legnagyobb felvonó gyártó és üzemeltető vállalata, tavaly 6,9 milliárd euró értékesítési árbevételre tett szert.
Kapcsolódó cikkek
- Új szolgáltatásokkal bővült a MobilKincstár
- NMHH: a fogyasztók és az iparági szereplők érdeke is fontos a roamingdíjak szabályozásánál
- Galaxy S5 a Vodafone-nál
- Az Aldi is beléphet a diszkont mobilszolgáltatók közé Magyarországon
- Nem lesz több BlackBerry az amerikai T-Mobile-nál
- Az Európai Parlament megszavazta a roamingdíjak eltörlését
- Vodafone üzlet nyílt a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren
- Miskolcon bővít a Vodafone
- Az LG L Seriesv II készülékei is megkapják a KNOCKon funkciót
- Mindhárom mobilszolgáltató internetszolgáltatása elérhető lesz a 4-es metrón
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.