Internetkapcsolat nélkül is használhatók a Google Now kártyák
A legutóbbi frissítésnek köszönhetően a Google Search felhasználók már aktív internetkapcsolat hiányában is élvezhetik egyes Google Now kártyák előnyeit.
A Google folyamatosan frissítgeti keresőszolgáltatását, azon belül is virtuális asszisztensét, a Google Now-t. Nemrég a leparkolt autónk pontos helyére emlékeztető Parkolóhely kártya került be a szoftver repertoárjába, most pedig egy újabb frissítés érkezett, melynek telepítése után már lehetőségünk nyílik egyes Google Now kártyák offline használatára is.
Az újítás kézenfekvő előnye, hogy akkor is elérjük a program praktikus szolgáltatásait, ha olyan helyen vagyunk, ahol nincs térerő, például egy pincében, vagy a puszta közepén. Persze ebben az esetben csak korlátozott ideig naprakészek a Google Now infói. Szerencsére nyomon követhetjük, mikor frissültek utoljára az adatok.
A Google Now-ról érdemes megemlíteni emlékeztető gyanánt, hogy a Google Search (Keresés) szolgáltatás egyik legújabb és legnépszerűbb eleme, ami figyeli leveleinket, böngészési adatainkat és számos egyéb, körénk csoportosuló információt, melyek alapján egyszerű kártyákat készít számunkra. A kártyák használatával gördülékenyebben telhetnek mindennapjaink, hiszen segítenek az eseményeink menedzselésében. Például, ha van egy találkozónk, a Google Now emlékeztet rá, hogy ne késsünk el, és megtervezi az odavezető utat az általunk használt közlekedési eszközzel.
Ha még nem tetted meg, a Google Search-t ingyenesen frissítheted androidos készülékeden a Play Áruházban.
[Forrás: IntoMobile]
Kapcsolódó cikkek
- Mindössze 80 dollár a Google Glass anyagára
- Mihez kezd az agresszív sofőr a Google vezető nélküli autóival?
- Újra járja az országot a Street View
- Közép-Európa legnagyobb innovációs versenyének döntője zajlott Budapesten
- Biztonsági hiba az Internet Explorerben
- A Google megszünteti az IE9 támogatását
- Távoli zárolás funkció az Android Eszközkezelőben
- Áttekinthetőbbé vált a Gmail
- Megújult Quickoffice Androidon és iOS-en
- Jövőre nyit Google Glass alkalmazás áruháza
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.
Jöhet a személyre szabott reklámoktól mentes ingyenes Facebook és Instagram?
Nagy várakozás előzte meg az uniós adatvédelmi testület (EDPB) állásfoglalását az egyelőre leginkább a Meta által használt „consent or pay” (hozzájárulás vagy fizetés) üzleti modell adatvédelmi vonatkozásaival kapcsolatban. Várhatóan mi lesz a hatása a véleménynek a közösségi médiumok és platformok működésére, mit jelenthet mindez a piaci szereplők és a felhasználók számára? A fenti kérdéseket Bartal Ivánnal, az Oppenheim Ügyvédi Iroda adatvédelmi jogi praxisának vezetőjével jártuk körbe.