Mennyi ideig bámuljuk a képernyőt?
Rémítően sok időt töltünk képernyő és kijelző előtt. De vajon pontosan mennyit? Milyenek a belső arányok a tévé, a PC-laptop, az okostelefon és a táblagép felhasználásában?
Mary Meeker, a Morgan Stanley neves internetes elemzője tette közzé a friss adatokat. Az alábbi táblázatban jól látható, hogy a kiválasztott országokban – köztük Magyarországon is – átlagosan mennyi időt töltenek kijelzők és képernyők bámulásával. A legtöbb esetben úgy fest, hogy a mobilok viszik a pálmát, s a mégoly divatossá váló táblagépek kullognak a lista végén.
Az okostelefont nézik a legtöbbet a legtöbb országban:
A legrémesebb adatot a listavezető Indonézia és a Fülöp-szigetek hozza: Indonéziában lebontva 132 percet töltenek a TV, 117-et a számítógép előtt, 181 perc jut az okostelefonokra és meghökkentően sok, 110 perc a táblagépekre. Összesen 540 percet, azaz kilenc órát töltenek képernyők előtt.
Meglepő módon az olaszok tűnnek a legvisszafogottabbaknak: Meeker megállapításai szerint 89 percüket verik el a tévé, 85-öt a számítógép, 109-et az okostelefon, s csak 34-et a táblagép előtt.
Magyarország szerencsére alulról a negyedik, még így is elrettentő adatokkal.
forrás: hirado.hu
Kapcsolódó cikkek
- Akkor most mi van jogilag a kommentekkel?
- Milyen veszélyes tartalmakkal találkoznak gyermekeink a neten?
- Iránymutatást fogadott el az Európai Unió az internetes szólásszabadságról
- Media Hungary 2014: van élet a felhőn kívül?
- Három évet kapott az internetes álhír-terjesztő
- Álhírek online terjesztéséért állítottak bíróság elé egy kínai férfit
- Az egész világon elérhető ingyenes internetet tervez egy amerikai szervezet
- Kihirdették a legjobb európai gyermekbarát tartalom díj győzteseit
- Elindult a Hello90, a kilencven után születettek blogja
- Újra elérhető Kínában a Reuters és a The Wall Street Journal kínai nyelvű oldala
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.