Hét IT cég mutatkozik be Ázsia legnagyobb infokommunikációs kiállításán

MTI Sajtóadatbank, 2014. június 18. 12:04

ét magyar IT cég mutatkozik be június 17. és 20. között Ázsia legnagyobb infokommunikációs szakkiállításán, a szingapúri CommunicAsia rendezvényen - közölte a Nemzeti Külgazdasági Hivatal (HITA).

A négynapos expón a magyar stand a világ mintegy félszáz országából érkező több tízezer vendégnek mutatja be a magyar fejlesztéseket, az idén másodszor. A rendezvényen való részvétel sikerét mutatja, hogy a tavaly bemutatkozó magyar Multipass Solutions Zrt. az idén Ázsiában megnyerte az IT cégeknek kiírt The Asian Banker "Legjobb Felhő Alapú Megoldás" díját. A vállalat egy szingapúri banknál implementált megoldásáért, első magyar cégként vehette át az elismerést.

 

A szingapúri expón a szoftverfejlesztő és tanácsadó Multipass Solutions Zrt. mellett bemutatkozik a budapesti Artklikk Kft., amely főként a mobiltechnológia területén K+F intenzív termékfejlesztéssel foglalkozik. A szoftverfejlesztéssel foglalkozó P92 RDI Kft. profilja a kutatásra, a fejlesztésre és az innovációra épül. A RecognizeIT K+F technológiai és szoftverfejlesztő társaság elsősorban OTT és second screen felületeken futó alkalmazásokat fejleszt. A SpeSys Kft. speciális hardver és szoftver megoldásokat értékesít. A WebEye International Kft. több mint 12 ezer járművet szerelt fel GPS alapú flottakövető rendszerrel. A WM Rendszerház Kft. tevékenységének alapja az M2M (machine-to-machine) iparág, amelyben a mobil- és internetszolgáltatók rendszerére épülő adatátviteli megoldásokat kínál. Az EnterpriseIT és a BroadcastAsia rendezvényekkel egy időben és azonos helyszínen zajló idei CommunicAsia kiállítás nagyságát mutataj, hogy a 2013-as eseményen több mint 35 ezer látogató találkozott a világ 49 országából érkező 1300 kiállítóval - közölte a HITA.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09