Cisco: 3 milliárd dollárnál tart a FlexPod értékesítése
A Cisco és a NetApp bejelentette, hogy a FlexPod integrált adatközponti infrastruktúra megoldás közös értékesítésének értéke világszinten elérte a 3 milliárd dollárt. A megoldást ma már 100 országban több, mint 4 100 ügyfél alkalmazza. A 2010-es megjelenés óta a FlexPod egységek értékesítése évi 81%-kal növekedett.
„A FlexPod egy adatközponti termékcsalád, amely a Cisco hálózati- és szerver megoldására, illetve a NetApp tárolókra épül. Legfőbb előnye a rugalmassága, amely megmutatkozik a bővíthetőségében és széleskörű alkalmazhatóságában. A platform támogatja a legjelentősebb hypervisorokat (a VMware és a Citrix megoldásait, illetve a Microsoft Hyper-V és a Red Hat KVM hypervisorait) és a két cég számos vállalati alkalmazásra készített méretezési, tervezési és üzemeltetési segédleteket (pl. Microsoft, SAP, Oracle, Hadoop futtatása FlexPodon). Mindezek alapján a FlexPod egyaránt ajánlható kis-, közepes- és nagyvállalati környezetbe” – mondta Boross Ádám, a Cisco Magyarország rendszermérnöke.
„Magyarországon számos szektorban alkalmazzák a FlexPod megoldásokat, elsősorban virtuális környezetek kiszolgálására. Emellett van olyan ügyfelünk, akinél a platform lehetővé tette a meglévő Oracle adatbázis szerverek konszolidációját, vagy nagyméretű SAP rendszerek hatékony futtatását” – tette hozzá Juhász Jácint, a NetApp Magyarország rendszermérnöke.
Kapcsolódó cikkek
- Múzeumok Éjszakája: az internet a múzeumokban is új látogatói élményt ad
- Foci VB: a gólözön mellett adatdömping is várható
- Cisco: közel háromszorosára nő az internet éves adatforgalma 2018-ra
- A Cisco bemutatta új Android-alapú asztali kommunikációs megoldásait
- A Supermicro az adatközpontokra fókuszál
- Hamburg a Ciscoval okosodna
- A Cisco nemzetközi versenyt hirdet startup vállalkozásoknak
- Új adatközponti eszközöket mutatott be a Cisco
- Üzleti videokommunikáció megfizethető áron a Ciscótól
- 3 éves projekt a városi adatközpontok energiahatékonyságának növelésére
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.