Cisco: 3 milliárd dollárnál tart a FlexPod értékesítése

forrás: Prím Online, 2014. július 3. 14:43

A Cisco és a NetApp bejelentette, hogy a FlexPod integrált adatközponti infrastruktúra megoldás közös értékesítésének értéke világszinten elérte a 3 milliárd dollárt. A megoldást ma már 100 országban több, mint 4 100 ügyfél alkalmazza. A 2010-es megjelenés óta a FlexPod egységek értékesítése évi 81%-kal növekedett.

A számítási, hálózati és tárolási képességeket egyetlen megoldásban egyesítő integrált infrastruktúrák jelentősen növelik a hatékonyságot és a gyorsaságot az adatközpontok esetében. A Gartner előrejelzése szerint az integrált rendszerek éves növekedési üteme 2012 és 2016 között eléri a 56,3 %-ot.

„A FlexPod egy adatközponti termékcsalád, amely a Cisco hálózati- és szerver megoldására, illetve a NetApp tárolókra épül. Legfőbb előnye a rugalmassága, amely megmutatkozik a bővíthetőségében és széleskörű alkalmazhatóságában. A platform támogatja a legjelentősebb hypervisorokat (a VMware és a Citrix megoldásait, illetve a Microsoft Hyper-V és a Red Hat KVM hypervisorait) és a két cég számos vállalati alkalmazásra készített méretezési, tervezési és üzemeltetési segédleteket (pl. Microsoft, SAP, Oracle, Hadoop futtatása FlexPodon). Mindezek alapján a FlexPod egyaránt ajánlható kis-, közepes- és nagyvállalati környezetbe” – mondta Boross Ádám, a Cisco Magyarország rendszermérnöke.

„Magyarországon számos szektorban alkalmazzák a FlexPod megoldásokat, elsősorban virtuális környezetek kiszolgálására. Emellett van olyan ügyfelünk, akinél a platform lehetővé tette a meglévő Oracle adatbázis szerverek konszolidációját, vagy nagyméretű SAP rendszerek hatékony futtatását” – tette hozzá Juhász Jácint, a NetApp Magyarország rendszermérnöke.

Kulcsszavak: adatközpont Cisco

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09