Keresőoptimalizálás: előny a biztonságos kapcsolatot használó weboldalaknál
A Google hivatalosan is bejelentette, hogy keresőalgoritmusában mostantól előnyt élveznek azok a weboldalak, amelyek biztonságos kapcsolatot használnak.
A nyilatkozat szerint a Google több hónapig tesztelte az új algoritmust, és a pozitív tapasztalatok alapján tette a nyilvános algoritmus részéve ezt a módosítást. A nyilatkozatot jegyző Gary Illes szerint: „a módosítás hatása nem jelentős, a keresések kevesebb, mint 1%-át érinti egyelőre, és súlya elmarad más fontosabb tényezőkétől, mint amilyen például a minőségi tartalom.”
Nőhet a jelentősége a jövőben
A nyilatkozat szerint, a biztonságos kapcsolat egyelőre nem jelent jelenős előnyt, mivel a Google időt akar hagyni a webmestereknek az átállásra, de a jövőben nőhet ennek súlya a keresőalgoritmusban, mivel a Google szeretné a weboldal tulajdonosokat arra ösztönözni, hogy a HTTP-ről, a biztonságosabb HTTPs-re váltsanak.
Bár a közlemény szerint a módosítás hatása nem jelentős, valójában az 1% körüli hatás nem elhanyagolható, ez egy közepes jelentőségű algoritmus frissítés súlyával ér fel.
A Google arra is ígéretet tett, hogy heteken belül részletes útmutatót ad ki a webmesterek számára, amely segíti a keresőbarát átállást a weboldal tulajdonosok számára.
Nem volt váratlan a váltás
A Google igen ritkán jelenti be, hogy egy-egy tényezőnek szerepe van a keresőalgoritmusában. Ezt csak azokban a kivételes esetekben teszi meg, amikor egyértelműen üzenni kíván a weboldal tulajdonosok számára. A Google számára - ahogy a közleményben is fogalmaznak - a biztonságos internet elsőrendű prioritás, ez indokolhatta a szokatlan nyíltságot a keresőóriás részéről.
A keresőoptimalizálással foglalkozók egyébként régóta várták ezt a bejelentést, hiszen a Google webspam elleni osztályának vezetője Matt Cutts, már tavasszal jelezte, hogy szeretné, ha a HTTPS kapcsolat előnyt élvezne a keresőalgoritmusban.
hirado.hu
Kapcsolódó cikkek
- Díjazták a legjobb vloggereket
- A Gmaillel bukott le egy szexuális zaklató
- Indiai történelmi nevezetességekkel bővült a Street View
- Jövőre kezdik meghódítani az angol utakat a vezető nélküli autók
- Pert indíthat az EU a Google ellen
- Angol nyelvű magyar hírportál indult
- Sikerült megfélemlítenie a közösségi oldalak használóit Kínának
- A harmincas években Pompeji-ről készült felvételeket tettek közzé a világhálón
- Google: kellenek a női munkaerők
- Egyre hízik a Google bevétele
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Eldőlt, hogy kik képviselik Magyarországot a Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpián
Két magyar csapat jutott tovább a Szíriában megrendezésre kerülő Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpiára (IIOT). A világverseny nemzeti előválogatójaként szolgáló Kódkupát március 10-én rendezte meg a Neumann Társaság az Algo Pro Club és a Budapesti Fazekas Mihály Gimnázium együttműködésével. A hiánypótló csapatverseny nagy hangsúlyt helyez a csapattagok közötti kooperációra, ami a vállalati munkakultúrára is felkészíti a fiatalokat.
MI festőrobot szórakoztatta a nézőket a Magyar Ifjúsági Robot Kupán
Az előző évek közkedvelt versenyszámaival, így többek közt a robotszínházzal, robotfocival és a menekítő robotok mérkőzésével zajlott le a 17. Magyar Ifjúsági Robot Kupa (MIRK) Nyíregyházán. A versenyt a Neumann Társaság megyei szervezete, a Nyíregyházi Egyetem és a Magyar Robot Kupa Alapítvány szervezésében, a Neumann Társaság kiemelt szakmai támogatásával bonyolították le.
Újabb Apple Premium Partner üzlettel erősít az iSTYLE a Westendben
Az iSTYLE, az Apple termékek vezető hazai viszonteladója, a mai napon megnyitotta második Apple Premium Partner üzletét a Westend City Centerben. A lépés fontos mérföldkő az iSTYLE életében, hiszen az új flagship store árukínálata, magasan képzett munkatársai és minőségi szolgáltatásai még közelebb hozzák az ikonikus Apple Store-ok vásárlási élményét a hazai közönséghez.
Google atombomba: kombinált Core, Spam és HCU algoritmus frissítés egyszerre
A Google a tegnapi napon bejelentette, hogy több intézkedést is bevezet, amelyek célja a keresési eredmények minőségének javítása.
Átadták a Marketing Diamond Awards győzteseinek járó díjakat
Február 7-én, a MARKETING TRENDFORUM keretén belül, az ETELE CINEMA-ban rendezett eseményen adták át a Marketing Diamond Awards 2023-as elismeréseit. Idén a Pentacom lett az „Az Év Ügynöksége”, míg a Billingo Technologies Zrt. érdemelte ki az „Az Év Vállalata” díjat. A 34 tagú, meghatározó hazai hirdetőkből és ügynökségi szakemberekből álló zsűri szavazatai alapján „Az Év Marketingnagykövete” címet a Kiszervezett Marketing kapta.